مقصودی: مبنای بودجه ۹۷ دلار ۳۵۰۰ تومان شد و امروز صحبت از دلار ۴۲۰۰ است

یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: این چه تیم اقتصادی است که دولت دارد؟ شب عید بودجه ۹۷ را بر مبنای دلار ۳۵۰۰ تومان مصوب کرد و امروز که دو روز از روزهای کاری ۹۷ نگذشته است، صحبت از دلار ۴۲۰۰ است.

مقصودی: مبنای بودجه 97 دلار 3500 تومان شد و امروز صحبت از دلار 4200 است

به گزارش ایسنا، حسین مقصودی در تذکری شفاهی در پایان جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس بیان کرد: امروز قطعا آقای رئیس‌جمهور صدای مردم را در برخورد نمایندگان مردم با آقای سیف شنیدند. برای تحقق حمایت از کالای ایرانی و مبارزه با بیکاری حداقل کاری که می کنیم برای مدیران دولتی که به هر بهانه‌ای کالای خارجی خریداری می کنند، باید مصادیق مجرمانه در نظر گرفته شود. عزل مدیر تا جرایم نقدی و زندان.

وی در تذکری به رئیس‌جمهور بیان کرد: اوضاع معیشتی کارگران و معلمان خوب نیست. حداقل حقوق این افراد داده نمی شود. راهکارهای عملی با عزم ملی برای حل مشکلات کارگران و معلمان باید پیدا شود. این روزها صدای افزایش 50 درصدی حقوق بعضی از ادارات شنیده می شود. اگر پول نیست برای همه نباید باشد و اگر هست برای همه با عدالت باشد.  مگر معلمان و کارگران چه فرقی با دیگر ادارات دارند؟ آقای رئیس‌جمهور اگر گوش شنوا دارید صدای اعتراض مردم را امروز از گوش نمایندگان مردم بشنوید. فکری به حال بانک مرکزی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کنید.

مقصودی در ادامه با ادعای این که وزیر رفاه و  رئیس بانک مرکزی ظاهرا تمایلی ندارند این میز را رها کنند گفت: آقای رئیس‌جمهور اگر با عهد خود به مردم وفادارید خواهشا کابینه فرسوده خود را بازسازی نمایید. اگر به دلیل رکود کسب و کار و نوسانات بازار ارز از مردم عذرخواهی نمی کنید، حداقل تیم اقتصادی خود را اصلاح و بازسازی کنید.

وی ادعا کرد: اگر هر کشوری حتی اگر مسلمان نبودند، رئیس‌جمهور آن در چنین شرایطی استعفا می‌داد.

مقصودی افزود: استعفا که نمی‌دهید حداقل وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی را عزل نمایید. این چه تیم اقتصادی است که شب عید بودجه 97 را بر مبنای دلار 3500 تومان مصوب کرد و امروز که دو روز از روزهای کاری 97 نگذشته است، صحبت از دلار 4200 است؟

وی در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: وزیر جهاد کشاورزی در حالی که استعفا نمی‌دهد، منابع طبیعی پدر مردم را در آورده است. مرغداران، دامداران همگی ورشکسته شده اند.

مقصودی در تذکری به وزیر نیرو گفت: به زیرمجموعه خود دستور دهید به جای خرید الکتوروموتورهای آلمانی از شرکت جمکو سبزوار خریداری نمایند. در غیر این صورت به مراجع قضایی شکایت خواهند کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان