ماهان شبکه ایرانیان

حجت الاسلام شیرازی:

برخی مذاکره با آمریکا را حلال مشکلات می‌دانند

مسئول نمایندگی ولی فقیه نیروی قدس سپاه گفت: برخی حلال مشکلات را قدرتمندان و ابرقدرت‌ها می‌دانند و می‌گویند مشکلات کشور بدون مذاکره و رابطه با آمریکا رفع نمی‌شود.

برخی مذاکره با آمریکا را حلال مشکلات می‌دانند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علی شیرازی مسئول نمایندگی ولی فقیه نیروی قدس سپاه در مراسم گرامیداشت شهیدان صیادشیرازی و آوینی که در مسجد جامع غدیر خم تهران برگزار شد، اظهار داشت: برخی حلال مشکلات را قدرتمندان و ابرقدرت‌ها می‌دانند و می‌گویند مشکلات کشور بدون مذاکره و رابطه با آمریکا رفع نمی‌شود؛ در صورتی که خداوند می‌فرماید برای حل همه مشکلات تنها باید به او توسل کنیم.

وی افزود: پس اگر این حقیقت را باور کنیم می‌توانیم با توسل به خدا و ائمه معصومین و گوش فرا دادن به ولی زمان بر مشکلات غلبه کنیم؛ در زمان پیروزی انقلاب، دوران دفاع مقدس و بعد از آن با همین شیوه توانستیم انقلاب را به چهل سالگی آن برسانیم.

حجت الاسلام شیرازی ادامه داد: آن‌هایی که نسبت به حرف بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران شک کردند، از قافله انقلاب اسلامی عقب ماندند و این در حالی است که قافله انقلاب اسلامی رو به پیشرفت و کمال است؛ البته کسانی هم هستند مانند صیادشیرازی که در مسیر پشتیبانی از ولی فقیه محکم ایستاده‌اند و به واسطه این ایستادگی عزتمند شدند.

وی همچنین گفت: اگر فکر ملت ایران با نگاه الهی همراه باشد، دشمن به اهداف خود نمی‌رسد؛ لذا می‌خواهد این فکر را تخریب و راه ما را از راه امام و شهدا جدا کند. بنابراین اگر یاد شهدا را زنده نگه داریم، ارزش‌ها را پاس داشته‌ایم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان