ماهان شبکه ایرانیان

واکنش معاون شهرسازی شهرداری تهران به استعفایش

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در واکنش به خبر استعفایش گفت: من یار و هم تیمی خود را از دست داده‌ام و فکر می‌کردم که نمی‌توانم تنها بمانم و فرد موفقی باشم.

واکنش معاون شهرسازی شهرداری تهران به استعفایش

به گزارش ایسنا، مهدی حجت در جمع خبرنگاران ضمن تایید خبر استعفایش گفت: من با آقای نجفی آمده بودم و وقتی ایشان تشریف بردند طبیعتا به دلیل اینکه حدود 37 سال است همیشه با هم کار کرده‌ایم نمی‌توانستم بدون ایشان کار کنم.

وی افزود: فکر کردم بهتر است که این امکان را برای شهردار بعدی فراهم کنم که کسی که می‌تواند راحت‌تر با وی کار کند را انتخاب کند.

وی ادامه داد: اگر فکر می‌کردم واقعا می‌توانم موثر باشم می‌ماندم. همانطور که در شعار شهرداری تهران امید، مشارکت و شکوفایی وجود داشت، قطعا هر فردی که در ابتدا می‌خواهد کار کند باید امید داشته باشد. من خیلی امید به حضور آقای نجفی داشتم چرا که خطوطی که در این سال‌ها ترسیم کرده بودیم تصور می‌کردیم که شاید برای شهر بتوانیم با خطوط ترسیم شده کاری انجام دهیم. با حادثه ناگواری که برای ایشان پیش آمد و کسالت ایجاد شده من یار و هم تیمی خود را از دست داده‌ام و فکر نمی‌کنم می‌توانستم تنها بمانم و فرد موفقی باشم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان