واکنش اردن به گزارش سفیر رژیم صهیونیستی در امان

گزارش سفیر رژیم صهیونیستی در امان درباره وخامت اوضاع اردن، موج نارضایتی در محافل سیاسی این کشور را برانگیخت.

خبرگزاری فارس: منابع دولتی اردن در واکنش به گزارش «عینات شلاین» سفیر رژیم صهیونیستی در امان و ابراز نگرانی وی از نابسامانی اوضاع سیاسی و امنیتی در اردن، تأکید کردند که «اردن امن و باثبات است و نیازی به گواهی سفیر اسرائیل ندارد».

روزنامه «الغد» اردن امروز (پنج‌شنبه) به نقل از برخی منابع دولتی اردن نوشت که سفیر رژیم صهیونیستی در امان اظهاراتی را که به نقل از وی در رسانه‌های این رژیم منتشر شد، انکار کرده است.

در همین رابطه وزارت خارجه رژیم صهیونیستی نیز اظهارات منسوب به سفیر این رژیم در امان را تکذیب و تأکید کرد که این سخنان بی‌پایه و اساس است.

در بیانیه وزارت خارجه رژیم صهیونیستی آمده است که سفیر این رژیم تنها به توصیف دشواری‌ها و چالش‌های اقتصادی ناشی از میزبانی اردن از بیش از یک میلیون پناهجوی سوری پرداخته و بر ضرورت افزایش کمک و حمایت بین‌المللی از اردن در این زمینه تأکید کرده است.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص روز چهارشنبه نوشت که «عینات شلاین» سفیر اسرائیل در اردن یک ماه قبل گزارش ناخوشآیندی درباره اوضاع این کشور به «گادی ایزنکوت» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی ارائه کرد و ایزنکوت و شلاین نیز بازتاب‌های بحران پناهجویان سوری در اردن را بررسی کردند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان