ماهان شبکه ایرانیان

رئیس کل دادگستری شهرستان قرچک در گفت‌وگو با میزان:

بانک‌ها با در اختیار گذاشتن تسهیلات لازم و بهره کم از تولیدکنندگان حمایت کنند

رئیس کل دادگستری شهرستان قرچک با اشاره به تضمین امنیت برای سرمایه‌گذاران توسط دستگاه قضایی گفت: همه دستگاه‌ها باید سرمایه‌گذاری را تسهیل کنند و قوانین مربوط برای تولید و جذب سرمایه باید ساده و سهل باشد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفر مرتضائیان رئیس کل دادگستری شهرستان قرچک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی خبرگزاری میزان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری برای حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: دستگاه قضا در این رابطه وظیفه خود می‌داند که از کالای ایرانی، تولیدکنندگان داخلی و صنایعی که تولیدات داخلی انجام می‌دهند حمایت کند.

رئیس کل دادگستری شهرستان قرچک گفت: در این رابطه جلسات متعددی با فرمانداری و مقامات شهرستان برگزار و اعلام آمادگی کردیم که دستگاه قضایی از تولید ملی، و سرمایه‌گذاری تولیدکنندگان در شهرستان قرچک حمایت خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضائیان با تاکید بر اینکه کالای لایرانی باید از کیفیت لازم برخوردار باشد، گفت: همه دستگاه‌ها از جمله بانک‌ها از تولیدکنندگان حمایت کنند و وام‌هایی که به تولیدکنندگان و صنایع اختصاص داده می‌شود باید با بهره‌های مناسب و اندک به آن‌ها واگذار شود.

رئیس کل دادگستری شهرستان قرچک گفت: بانک‌ها باید با در اختیار گذاشتن تسهیلات ارزان و بهره کم از تولیدکنندگان حمایت کنند و دستگاه‌های اجرایی و مسئولین اداری نیز سعی کنند بروکراسی‌ها را کاهش دهند.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضائیان متذکر شد: طبق تأکیدات رئیس قوه قضاییه تلاش می‌کنیم تا علاوه بر این که کل مجموعه تولیدکننده تعطیل نشود کارگر و طلبکار صنعت تولیدی مذکور نیز به حق خود برسد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان