ویژگی‌های برتر غول‌های پرچمدار هوآوی در بازار ایران؛ Mate ۱۰ و Mate ۱۰ Pro

آیا این محصولات جدید و پرچمدار هوآوی می‌توانند جای سامسونگ و اپل را بگیرند؟

ویژگی‌های برتر غول‌های پرچمدار هوآوی در بازار ایران؛ Mate 10 و Mate 10 Pro

آیا این محصولات جدید و پرچمدار هوآوی می‌توانند جای سامسونگ و اپل را بگیرند؟

اگر در بازار به دنبال خرید یک تلفن هوشمند جدید هستید و قیمت برایتان مهم نیست، بهتر است نگاهی به پرچمداران هوآوی نیز بیندازید و از بررسی آنها غافل نشوید. در صوری که هنوز خیلی از قابلیت‌های ویژه این محصولات اطلاعی ندارید، با فوت‌وفن همراه باشید تا برجسته‌ترین ویژگی‌های میت 10 و میت 10 پرو هوآوی را بشناسید.

طراحی

طراحی این دو محصول هوآوی بسیار زیبا و چشم‌نواز است و تحولی بزرگ در پرچمداران این برند به حساب می‌آید. وقتی به این دو محصول نگاه می‌کنید متوجه عیار بالای کیفیت و مواد مرغوب به کار رفته در ساخت بدنه آنها می‌شوید. شیشه روی بدنه ممیت 10 و میت 10 پرو شباهت زیادی به آیفون دارد اما کمی جذاب‌تر و شیک‌تر است.

سبک طراحی مینیمال این دو پرچمدار حال حاضر هوآوی برای آنهایی که شیفته فناوری هستند بسیار مدرن، کلاسیک، شیک و امروزی است و دل نسل جوان را در یک نگاه می‌رباید.

میت 10 در چند رنگ زیبای قهوه‌ای، مشکی، طلایی و مسی (صورتی طلایی) عرضه می‌شود. رنگ همان فاکتوری است که علاقه‌مندان به مد را شیفته خود می‌کند. این را هم اضافه کنیم که مدل میت 10 پرو در رنگ‌های آبی، دودی، قهوه‌‌ای و صورتی طلایی وارد بازار شده است.

طراحی بدون حاشیه نیز این روزها خیلی طرفدار پیدا کرده و چشم‌ها را به خود خیره می‌کند. به عبارت دیگر، شما نمایشگری در اختیار دارید که بزرگ‌تر از قبل است و در قبال پولی که می‌دهید ارزشش را دارد.

نمایشگر

لازم به گفتن نیست که در دو پرچمدار میت 10 و میت 10 پرو هوآوی، بیشتر بخش روی گوشی و بهتر بگوییم تقریباً تمام آن را نمایشگر گرفته است. بنابراین، جایی برای کلید خانه نیست و آن چه مشاهده می‌کنید فقط یک نمایشگر بزرگ، زیبا و باکیفیت است.

میت 10 نیز مانند میت 9 نمایشگر LCD با نسبت تصویر 16:9 در ابعاد 5٫9 اینچ دارد. این نمایشگر به اندازه کافی بزرگ هست که کاربران را راضی نگه دارد و کیفیت تصویر هم بسیار خوب و خیره‌کننده نشان می‌دهد. از نظر تعداد پیکسل‌ها نیز باید بگوییم که 1440×2560 پیکسل در نمایشگر جای گرفته که واقعاً تراکم بسیار بالایی دارد.

هوآوی میت 10 پرو در قسمت بالای نمایشگر حاشیه و کلید خانه ندارد. به همین علت نمایشگر بزرگ‌تر از چیزی است که فکرش را می‌کنید. به همین دلیل در رقابت میان تلفن‌های پرچمدار بدون حاشیه یکه‌تاز بلامنازع است. وضوح نمایشگر 1080×2160 پیکسل است و هر دو گوشی از فرمت HDR10 پشتیبانی می‌کند.

دوربین

هوآوی میت 10 و میت 10 پرو تنظیمات دوربین یکسانی دارند. دوربین لیکا در این دو محصول نیز بسیار خیره‌کننده است. این دو محصول از دوربین با یک حسگر 20 مگاپیکسل مونوکروم و یک حسگر رنگی 12 مگاپیکسل برخوردارند.

دوربین‌های هوآوی در میت 10 و میت 10 پرو بهترین سیستم‌های دوربینی هستند که هوآوی تولید کرده است و سرعت فوکوس بسیار بالایی دارد. هر دو تلفن هوشمند و پرچمدار هوآوی از قابلیت تشخیص منظره و پردازشگر سیگنال تصویر برخوردار هستند. به عبارت دیگر، شما با لمس یک کلید می‌توانید تصاویری خارق‌العاده بگیرید که تا عمرتان نتوانسته‌اید.

عملکرد

هر دو پرچمدار هوآوی از نظر عملکرد  شبیه هم هستند و از تراشه کایرن 970 هشت هسته‌ای برخوردارند. اندک تفاوتی در رم این دو محصول وجود دارد. میت 10 با 4 گیگابایت رم و میت 10 پرو با 6 گیگابایت رم به این دو تلفن هوشمند سرعت می‌دهد. هر دوی این تلفن‌های هوشمند دو سیم کارته هستند.

وقتی نوبت به ظرفیت باتری می‌رسد خوب است بدانید هر دوی آنها از باتری بادوام 4 هزار میلی‌آمپر برخوردارند. حواستان باشد که میت 10 پرو نمایشگر بزرگ‌تری دارد. بنابراین، احتمال دارد زودتر از میت 10 باتری‌اش تمام ‌شود. اما طبق آن چه گفته شد، انرژی کافی برای سر پا نگه داشتن هر دو گوشی وجود دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان