بهترین خودرو‌های هیبرید مقرون به صرفه را بشناسید!

انتخاب یک خودرو جدید می‌تواند امری دشوار باشد و برای گرفتن تصمیمی عاقلانه چندین فاکتور را باید مورد بررسی قرار دهید. یکی از دشوار‌ترین موضوعاتی که بایستی ارزیابی شود، تعادل میان ارزش و کیفیت یک خودرو است.

بهترین خودرو‌های هیبرید مقرون به صرفه را بشناسید!

انتخاب یک خودرو جدید می‌تواند امری دشوار باشد و برای گرفتن تصمیمی عاقلانه چندین فاکتور را باید مورد بررسی قرار دهید. یکی از دشوار‌ترین موضوعاتی که بایستی ارزیابی شود، تعادل میان ارزش و کیفیت یک خودرو است.

خریداران خودرو‌های هیبرید بیشتر تمایل به آگاه بودن از کارایی خودرو و پس انداز پول در زمینه سوخت دارند. اما خودرو‌ جدید شما از چه راه‌های دیگری می‌تواند ارزش لازم را برای شما فراهم کند و به شما این حس اطمینان را دهد که پول شما بیهوده صرف نشده است؟ صرف نظر از قیمت خودرو، آیا در قبال پولی که پرداخت می‌کنید بیشترین کیفیت را نیز دریافت می‌کنید؟

عناوین بهترین خودرو‌های مقرون به صرفه وبسایت یو اس نیوز به منظور کمک به شما برای اتخاذ یک تصمیم خرید مطمئن طراحی شده‌اند. ما با استفاده از امتیازی ترکیبی که بر اساس ترکیبی از کیفیت و ارزش کلی هر خودرو بدست می‌آید، خودرو‌ها را رتبه بندی می‌کنیم. برای فاکتور کیفیت ما امتیازات کلی یو اس نیوز از رتبه بندی‌های خود که از نقد و بررسی‌های متخصصین در مطبوعات صنعت خودرو، امتیازات ایمنی، و داده‌های قابلیت اطمینان گرد آوری شده‌اند را مورد استفاده قرار می‌دهیم. اما برای تعیین فاکتور ارزش ما میانگین قیمت‌های معامله وبسایت Truecar و داده‌های هزینه کلی پنج ساله‌ی مالکیت وبسایت Vincentric را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

ما مرتباً همزمان با در دسترس قرار گرفتن داده‌ها و نقد و بررسی‌های جدید متخصصین امتیازات خود را به روز رسانی می‌کنیم. به همین دلیل امتیازات ذکر شده در این مطلب ممکن است همیشه با امتیازات داده شده در رتبه بندی‌های ما مطابقت نداشته باشند. در ادامه برای شناخت بیشتر بهترین انتخاب‌های ما برای عنوان بهترین خودرو‌های هیبرید مقرون به صرفه سال 2018 یو اس نیوز با ما همراه باشید:

10) لکسوس ES هیبرید 2018

قیمت : 41٫820 دلار

امتیاز کلی یو اس نیوز : 10 / 8٫5

ارزش : مدل لکسوس ES هیبرید بیشترین میانگین قیمت معامله را داشته و دارای دومین بالاترین هزینه‌ی مالکیت در این لیست می‌باشد. البته از آنجاییکه مدل ES تنها خودرو لوکسی است که توانسته به این لیست راه یابد این موضوع چندان غافلگیر کننده نیست. با این حال امتیاز استثنایی این خودرو در مصرف بهینه سوخت و تاریخچه امتیازات قابلیت اطمینان بی نقص پنج از پنج، این خودرو را به انتخابی عاقلانه تبدیل می‌کند.

کیفیت : مدل سایز متوسط ES هیبرید دارای اتاقی زیبا و فوق العاده راحتی می‌ّباشد و سواری فوق العاده نرمی را فراهم می‌کند. علاوه بر این فضای زیادی در صندلی‌های جلو وجود دارد و صندلی‌های پشتی این خودرو نسبت به اکثر رقبا فضای پای بیشتری را ارائه می‌دهند. مدل ES هیبرید همچنین امتیازات فوق العاده‌ای را در آزمایش تصادف ثبت نموده است.

لکسوس ES هیبرید مجهز به یک موتور 2٫5 لیتری چهار سیلندر است که به منظور کارای ماکسیمم از یک سیستم انتقال قدرت CVT نیز بهره می‌برد. این خودرو 200 اسب بخاری در شهر و بزرگراه به ترتیب مصرف سوختی برابر با 40 و 39 مایل بر گالن را ثبت کرده است. به همین دلیل این خودرو یکی از کم مصرف‌ترین خودرو‌ها در کلاس خودرو‌های سایز متوسط لوکس می‌باشد.

9) شورولت بولت 2018

قیمت : 36٫620 دلار

امتیاز کلی یو اس نیوز : 10 / 8٫5

ارزش : مدل برقی شورولت بولت با در نظر گرفتن میانگین قیمت‌ معاملات این خودرو، دومین مدل گران قیمت در لیست بهترین‌ خودرو‌های هیبرید مقرون به صرفه به شمار می‌رود. این خودرو همچنین به سبب قیمت بالایی که دارد همچنین دارای بیشترین هزینه‌های کلی مالکیت نیز می‌باشد. با این حال در صورتیکه واجد شرایط اعتبار مالیاتی کامل 7000 دلاری فدرال آمریکا برای خودرو‌های برقی شوید این خودرو به لحاظ ارزشی استثنایی خواهد بود. شارژ نگه داشتن این خودرو بسیار کم هزینه‌تر از سوخت بنزینی خواهد بود و تعمیرات عادی در این خودرو تقریبا وجود ندارد.

کیفیت : مدل کامپکت بولت به عنوان یک خودرو برقی غیر لوکس به لحاظ محدوده تمام برقی، خودرویی بی نظیر است. این خودرو دارای شتاب پر قدرت، هندلینگ بسیار خوب، و فضای داخلی جادار و تطبیق پذیر می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های مدل بولت می‌توان به ایمنی خوب، قابلیت اطمینان بالا، و به همراه داشتن امکاناتی از جمله یک صفحه نمایش لمسی 10٫2 اینچی، وای فای هات اسپات پر سرعت، اپل کار پلی و اندروید اتو اشاره نمود.

شورولت بولت مجهز به یک موتور برقی واحد، یک باتری لیتیوم آیون 60 کیلو وات بر ساعتی، و یک شارژر ولتاژ بالا 7٫2 کیلو وات بر ساعتی می‌باشد. این مجموعه می‌تواند به وسیله یک شارژر 240 ولتی در 9٫3 ساعت به طور کامل شارژ شود و طبق محاسبات سازمان حفاظت از محیط زیست آمریکا محدوده این خودرو برابر با 238 مایل است.

8) تویوتا RAV4 هیبرید 2018

قیمت : 27٫135 دلار

امتیاز کلی یو اس نیوز : 10 / 8٫0

ارزش : تنها پنج خودرو در این لیست هستند که دارای میانگین قیمت معاملات و هزینه‌های مالکیت پایین‌‌تری نسبت به تویوتا RAV4 هیبرید می‌باشند. با این حال به دلیل امتیاز کلی پایین این خودرو از طرف وبسایت یو اس نیوز کمی از اواسط لیست فاصله گرفته است.

کیفیت : ارزش تویوتا RAV4 نسبت به کیفیت آن برتری دارد اما این به معنی بد بودن این خودرو نیست. این خودرو دارای صندلی‌های جادار و راحت است و به عنوان یک خودرو شاسی بلند کامپکت دارای ظرفیت حمل بار بسیار خوبی نیز می‌باشد. تویوتا RAV4 هیبرید همچنین لیست بلند بالایی از امکانات ایمنی پیش فرض از جمله کروز کنترل منطبق شونده،‌ سیستم ترمز پیش از برخورد به همراه سیستم تشخیص عابر پیاده، سیستم هشدار دهنده انحراف از مسیر،‌ سیستم کمک به حفظ خودرو در مسیر،‌ و نور بالای خودکار را به همراه دارد.

مدل RAV4 هیبرید به یک موتور 2٫5 لیتری چهار سیلندر مجهز است که به یک سیستم انتقال قدرت خودکار متصل است. این ترکیب مصرف سوختی برابر با 34 مایل بر گالن در شهر و 30 مایل بر گالن در بزرگراه را برای این خودرو به ارمغان می‌آورد. به عنوان یک خودرو شاسی بلند این اعداد نشان دهنده مصرف سوخت نسبتاً خوبی است هر چند قابل مقایسه با مصرف سوخت به ترتیب 54 و 50 مایل بر گالن ثبت شده توسط تویوتا پریوس نمی‌باشد.

7) شورولت ولت 2018

قیمت : 33٫220 دلار

امتیاز کلی یو اس نیوز : 10 / 8٫2

ارزش : در حالیکه مدل شورولت ولت دارای شروع قیمت بسیار بالاتری نسبت به تویوتا RAV4 است اما میانگین قیمت معاملات این خودرو تنها 1200 دلار بیشتر از این شاسی بلند کامپکت می‌باشد. اما با در نظر گرفتن هزینه‌های مالکیت پایین‌تر شورولت ولت این مقایسه به تساوی نزدیک می‌شود. بسیاری از مالکین این خودرو به ندرت نیاز به پرداخت هزینه بنزین پیدا می‌کنند که این موضوع منجر به پس انداز پول بیشتر خواهد شد. درست همانند مدل برقی بولت، شورولت ولت نیز در صورتیکه موقعیت مالی شما امکان آن را فراهم کند، واجد شرایط اعتبار مالیاتی کامل 7500 دلاری می‌باشد.

کیفیت : در صورتیکه قصد خرید یک خودرو برقی را دارید اما نگرانی از محدوده برقی باعث ایجاد شک و تردید در تصمیم شما شده، مدل ولت در این زمینه بی رقیب است. شورولت ولت تنها در محدوده برقی خود قادر به پیمودن مسافتی 53 مایلی می‌باشد و لازم به ذکر است که این خودرو مجهز به یک موتور بنزین سوز کامل نیز می‌باشد. سیستم ترمز بازسازی کننده نرم به کار رفته در این خودرو به شارژ دوباره باطری بدون مزاحمت کمک می‌کند. مدل ولت دارای امکانات تکنولوژی کاربر دوست بسیار زیادی از جمله یک صفحه نمایش لمسی 8 اینچی، وای فای هات اسپات، اپل کار پلی، اندروید کار پلی، و سیستم ایمنی Teen Driver یا راننده نوجوان کمپانی جنرال موتورز می‌باشد. این خودرو همچنین امتیازات ایمنی فوق العاده‌ای را دریافت نموده است.

مدل ولت به یک موتور 1٫5 لیتری و یک موتور برقی که محدوده‌ای بیش از 50 مایل را در اختیار رانندگان قرار می‌دهد مجهز است. طبق محاسبات سازمان حفاظت از محیط زیست آمریکا در صورت استفاده از موتور بنزینی، این خودرو به صورت ترکیبی دارای مصرف سوختی برابر با 42 مایل بر گالن می‌باشد.

6) کیا نیرو 2018

قیمت : 23٫240 دلار

امتیاز کلی یو اس نیوز : 10 / 7٫8

ارزش : اگرچه مدل کیا نیرو پایین‌ترین امتیاز کلی را از سوی وبسایت یو اس نیوز در این لیست دریافت کرده اما ارزش فراوانی را ارائه می‌کند. با در نظر گرفتن شروع قیمت این خودرو و میانگین قیمت معاملات آن می‌توان کیا نیرو را ارزان‌ترین خودرو این لیست دانست. همچنین در این مطلب تنها یک خودرو به لحاظ هزینه مالکیت نسبت به کیا نیرو برتری دارد.

کیفیت : صرف نظر از ارزش فوق العاده کیا نیرو و با در نظر گرفتن کیفیت، این خودرو در جایگاه ششم لیست ما قرار می‌گیرد. اما این به معنای نبود ویژگی‌های مثبت در این خودرو نیست. این شاسی بلند ساب کامپکت دارای یک اتاق لوکس، فضای حمل بار زیاد، و صندلی‌های جادار و مجهز می‌باشد. کیا نیرو همچنین در کلاس خود یکی از بهینه‌ترین خودرو‌ها در زمینه مصرف سوخت به شمار می‌رود. این خودرو همراه با یک صفحه نمایش لمسی 7 اینچی، پشتیبانی از اندروید اتو و اپل کار پلی روانه بازار می‌گردد.

کیا نیرو که از یک موتور 1٫6 لیتری چهار سیلندر و یک موتور برقی با خروجی قدرت 139 اسب بخار بهره می‌برد دارای مصرف سوخت بهینه‌ای نیز می‌باشد. با داشتن مصرف سوخت 52 مایل بر گالن در شهر و 49 مایل بر گالن در بزرگراه (طبق محاسبات سازمان حفاظت از محیط زیست آمریکا)، برای مدت‌های طولانی نیازی به توقف در پمپ بنزین پیدا نخواهید کرد.

5) تویوتا آوالون هیبرید 2018

قیمت : 37٫500 دلار

امتیاز کلی یو اس نیوز : 10 / 8٫9

ارزش : مدل تویوتا آوالون هیبرید گران قیمت‌ترین کاندید عنوان بهترین خودرو هیبرید مقرون به صرفه ما می‌باشد. البته با در نظر داشتن این حقیقت که مدل آوالون تنها خودرو سایز بزرگ موجود در این لیست است این قیمت بالا منطقی به نظر می‌رسد. این خودرو همچنین بیشترین شروع قیمت را در میان رتبه بندی خودرو‌های سایز بزرگ ما دارد و هزینه‌های مالکیت این خودرو بسیار بالا می‌باشد. با این حال تویوتا آوالون رکورد دار امتیازات قابلیت اطمینان استثنایی به شمار می‌رود.

کیفیت : علیرغم موارد ذکر شده، کیفیت درجه یک تویوتا آوالون جایگاهی را برای این خودرو در این مطلب محفوظ می‌کند. این خودرو فضای داخلی شبه لوکسی را همراه با مواد درجه یک و صندلی‌های جادار ارائه می‌کند. لیست امکانات در نظر گرفته شده در این خودرو بسیار چشمگیر بوده و به خوبی کامل شده است. در این خودرو سایز بزرگ امکانات دلپذیری از جمله امکانات ایمنی فعال، روکش چرم، و سیستم سرگرمی کاربر پسند به همراه سیستم جهت یابی به صورت پیش فرض در اختیار شما قرار می‌گیرد.

مدل آوالون هیبرید با خروجی قدرت 200 اسب بخار، مصرف سوخت 40 مایل بر گالن در شهر و 39 مایل بر گالن در بزرگراه را به نام خود ثبت نموده است. این ارقام نشان دهنده‌ی بهترین مصرف سوخت در کلاس خودرو‌های سایز بزرگ می‌باشد.

4) فورد فیوژن هیبرید 2018

قیمت : 25٫390 دلار

امتیاز کلی یو اس نیوز : 10 / 8٫2

ارزش : خودرویی در این لیست وجود ندارد که دارای هزینه‌های کلی پایین‌تری نسبت به فورد فیوژن هیبرید باشد، اگرچه ممکن است تعدادی از خودرو‌ها به هنگام خرید ارزان‌تر تمام شوند. در صورتیکه فاکتور ارزش برای شما نسبت به کیفیت دارای اولویت است، مدل فیوژن هیبرید انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود.

کیفیت : مدل فیوژن هیبرید در رتبه بندی خودرو‌های سایز متوسط ما در جایگاه بالایی قرار ندارد، اما با این حال به طور کلی خودرو قابل اعتمادی است. فضای داخلی جادار، جذابیت رانندگی، و کارایی بالا از ویژگی‌های مثبت این خودرو می‌باشد. فورد فیوژن هیبرید اتاقی لوکس به همراه استفاده از مواد اولیه با سطوح نرم و آپشن‌های سرگرمی بصری ارائه می‌کند، با این وجود عملکرد این خودرو در زمینه امکانات پیش فرض کمی دلسرد کننده است.

مدل فیوژن هیبرید مجهز به یک موتور 2 لیتری با خروجی قدرت 188 اسب بخار و یک موتور برقی است که با یک سیستم انتقال قدرت خودکار مرتبط می‌باشند. این مجموعه در شهر و بزرگراه به ترتیب مصرف سوختی برابر با 44 و 41 مایل بر گالن ارائه می‌دهد.

3) کیا اپتیما هیبرید 2018

قیمت : 25٫995 دلار

امتیاز کلی یو اس نیوز : 10 / 8٫3

ارزش : اگر شما از طرفداران کمپانی کیا هستید و قصد خرید یک خودرو هیبرید را دارید،‌ فاکتور ارزش احتمالا برای شما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. میانگین قیمت معاملات کیا اپتیما هیبرید تقریباً 2000 دلار بیشتر از کیا نیرو است اما با این حال این خودرو به لحاظ قیمت در جایگاه سوم ارزان‌ترین خودروی این لیست قرار می‌گیرد. علیرغم شروع قیمت بالاتر، هزینه‌ی داشتن این خودرو تقریباً معادل هزینه مالکیت کیا نیرو خواهد بود. علاوه بر این کیا اپتیما به لحاظ کیفیت نسبت به کیا نیرو دارای برتری بوده و سابقه درخشانی در زمینه قابلیت اطمینان دارد.

کیفیت : مدل اپتیما هیبرید امتیاز ایمنی کامل 10 از 10 را از سوی وبسایت یو اس نیوز دریافت کرده است. این خودرو سایز متوسط مجهز به یک فضای داخلی به خوبی ساخته شده و کاربردی به همراه فضای کافی برای افراد بالغ می‌باشد. این خودرو همچنین سواری نرم و رانندگی آسانی را فراهم می‌کند. البته این خودرو به لحاظ سبک و عملکرد چندان غافلگیر کننده نخواهد بود اما با در نظر داشتن قیمت آن، امکانات ارائه شده در این خودرو بیش از ارزش پول پرداختی شما می‌باشد. بعلاوه امکاناتی از جمله یک صفحه نمایش لمسی هفت اینچی، اپل کار پلی و اندروید اتو به صورت پیش فرض ارائه می‌گردند.

کیا اپتیما هیبرید با مصرف سوخت 39 مایل بر گالن در شهر و 46 مایل بر گالن در بزرگراه، نسبت به برخی از رقبای هیبریدی خود مصرف سوخت بیشتری دارد. اما با این حال این اعداد برای کلاس خودرو‌های سایز متوسط، ارقام بسیار خوبی می‌باشد.

2) شورولت مالیبو هیبرید 2018

قیمت : 27٫920 دلار

امتیاز کلی یو اس نیوز : 10 / 8٫6

ارزش :‌ مدل مالیبو هیبرید کمپانی شورولت دارای شروع قیمت و میانگین قیمت معاملات پایینی است. به علاوه، هزینه‌های کلی مالکیت این خودرو نیز به سبب قابلیت اطمینان فوق العاده آن به همان نسبت چشمگیر می‌باشد. مدل کیا اپتیما هیبرید تنها خودرو هیبرید سایز متوسطی است که ارزش بیشتری نسبت به مدل مالیبو ارائه می‌کند، اگرچه مدل فیوژن کمپانی فورد نیز بسیار نزدیک است. با این وجود هیچ یک از این رقبا، سطح کیفیت مدل مالیبو را فراهم نمی‌کنند.

کیفیت : کیفیت درجه یک برای قرار گرفتن در نزدیکی بالاترین جایگاه بهترین خودرو‌های هیبرید مقرون به صرفه، یک ضرورت غیر قابل انکار است. مدل مالیبو هیبرید با مصرف سوخت بسیار بهینه ، صندلی‌های جادار، و امتیازات درخشان آزمایش تصادف جایگاه خود را به دست آورده است. این خودرو همچنین دارای واکنشی سریع و چابک بوده و هندلینگ مطمئن و سواری نرمی را نیز ارائه می‌کند. از امکاناتی که به صورت پیش فرض در این خودرو هیبرید در نظر گرفته شده می‌توان به وای فای هات اسپات، صفحه نمایش لمسی هفت اینچی، اندروید اتو و اپل کار پلی اشاره نمود.

شورولت مالیبو هیبرید مجهز به یک موتور 1٫8 لیتری چهار سیلندر و دو موتور برقی است که این ترکیب در کنار یک سیستم انتقال قدرت خودکار مصرف سوخت 49 مایل بر گالن در شهر و 43 مایل بر گالن در بزرگراه را برای این خودرو هیبرید به ارمغان می‌آورد.

1) تویوتا کمری هیبرید 2018

قیمت : 27٫800 دلار

امتیاز کلی یو اس نیوز : 10 / 9٫0

ارزش :‌ مدل کمری هیبرید کمپانی تویوتا که به طور کامل باز طراحی شده،‌ هزینه خرید کمتری نسبت به شورولت مالیبو هیبرید برای شما به همراه خواهد داشت. اگرچه هزینه‌های مالکیت این خودرو کمی بیشتر از مدل مالیبو خواهد بود. با این حال از آنجاییکه در زمینه کیفیت کلی نسبت به شورولت برتری دارد، در رتبه یک این لیست قرار می‌گیرد.

کیفیت : از ویژگی‌های چشمگیر تویوتا کمری هیبرید می‌توان به داشتن بهینه‌ترین مصرف سوخت در رتبه بندی‌ خودرو‌های سایز بزرگ، عملکرد اسپورت و هندلینگ چابک اشاره نمود. این خودرو علاوه بر کیفیت سواری دلپذیر خود دارای اتاق لوکس،‌ صندلی‌های جادار، و صندوق عقب بزرگ نیز می‌باشد. تویوتا کمری همچنین از سوی وبسایت یو اس نیوز موفق به دریافت امتیاز ایمنی بی نقص 10 از 10 شده و به علاوه از یک مجموعه کامل امکانات ایمنی فعال پیشرفته نیز بهره‌مند است. صفحه نمایش لمسی هفت اینچی بصری، سیستم Siri Eyes Free، و بلوتوث به صورت تجهیزات پیش فرض در این خودرو ارائه می‌شود.

تویوتا کمری هیبرید به هنگام در نظر گرفتن بهترین ترکیب کلی ارزش و کیفیت،‌ نسبت به تمامی مدل‌های هیبرید دیگر رتبه بندی ما دارای برتری است. این خودرو همچنین با مصرف سوخت 51 مایل بر گالن در شهر و 53 مایل بر گالن در بزرگراه، می‌تواند در زمینه مصرف سوخت تقریباً با تویوتا پریوس برابری کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان