ماهان شبکه ایرانیان

طرح پایش ایثارگران استان زنجان اجرا می‌شود

معاون درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، از ساخت پروتز در محل، ویژه جانبازان خبر داد و گفت: این برنامه توسط پزشکان متخصص که از تهران خواهند بود، به مناسبت «روز جانباز» در استان زنجان اجرا خواهد شد.

طرح پایش ایثارگران استان زنجان اجرا می‌شود

علیرضا حیدری اظهار کرد: امسال سه برنامه مهم در حوزه معاونت درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان برگزار خواهد شد. دیدار با جانبازان و ویزیت در منزل و انجام طرح پایش ایثارگران  با اولویت جانبازان از جمله مهمترین برنامه‌های معاونت درمان بنیاد شهید استان محسوب می‌شود که به‌مناسبت روز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) روز جانباز اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌هایی که در سال‌جاری به‌مناسبت روز جانباز در استان برگزار خواهد شد حضور پزشکان متخصص در امر ساخت پروتز چشمی است.در استان زنجان متاسفانه محلی برای ساخت پروتز برای جانبازان وجود ندارد، در نتیجه معاونت درمان بنیاد بر آن شد تا با درخواست از پزشکان متخصص در این حوزه دعوت کند تا در استان جهت ارائه خدمات حضور یابند.

وی خاطرنشان کرد: این پزشکان از تهران جهت همکاری با معاونت درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در راستای ساخت پروتز در محل در استان حضور خواهند یافت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان