ادیانی در صحن مجلس:

نمی توان قیمت ارز را به صورت دستوری ثابت کرد

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: نمایندگان باید قانع شوند نه اینکه توجیه شوند، نمی توان قیمت ارز را به صورت دستوری ثابت نگه داشت.

نمی توان قیمت ارز را به صورت دستوری ثابت کرد

به گزارش خبرنگار مهر، علی ادیانی، عضو کمیسیون انرژی مجلس در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری با تاکید بر لزوم دعوت از روسای قوای قضاییه و مجریه برای بررسی تحولات بازار ارز گفت:  باید رویه دعوت از روسای قوا و مدیران ارشد به مجلس ادامه یابد.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس ادامه داد: مجلس روز گذشته جلسه ای در رابطه با رهاسازی و افزایش قیمت ارز برگزار کرد که من به عنوان یک نماینده نسبت به آن نقد دارم. انتظار می رفت بحث مهم ارز و موضوع حمایت از کالای ایرانی با حضور رئیس جمهور و یا معاون اول رئیس جمهور برگزار شود زیرا بی ثباتی بازار ارز ارکان اقتصاد مقاومتی را مخدوش می کند.

وی اظهار داشت: البته آقای سیف حضور یافت ولی ایشان فرمان بر است و باید از فرماندهان دعوت می شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: نمایندگان باید قانع شوند نه اینکه توجیه شوند نمی توان قیمت ارز را به صورت دستوری ثابت نگه داشت بهتر بود از روسای قوای مجریه و قضاییه برای حضور در مجلس دعوت می شد

وی با اشاره به برگزاری جلسات غیرعلنی در مجلس گفت: جایگاه مجلس این است که مطالبی در جلسات غیرعلنی مطرح شود که امکان بیان آن در جلسات علنی نیست نه اینکه همان مطالبی که آقایان در صدا و سیما می گویند در جلسه غیرعلنی بشنویم.

در ادامه علی مطهری نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه را بر عهده داشت در پاسخ به این تذکر گفت: نظر نمایندگان این است که باید کیفیت جلسات غیر علنی مجلس افزایش یافته و مسائل محرمانه تر بیان شود.

وی ادامه داد: با افزایش نرخ ارز درآمد دولت افزایش می یابد و مجلس باید چگونگی هزینه کرد این درآمدها را تعیین کند.

نماینده تهران گفت: با توجه به مشکلات داخلی و خارجی باید بدانیم این مشکلات جدی تنها با وحدت ملی حل خوهد شد. انتقادات را کم کرده و دلسوزانه کار کنیم تا از بحران خارج شویم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر