«عقاب صحرا» و «دنیای وارونه» از آی‌فیلم پخش می‌شوند

فیلم‌های سینمایی «عقاب صحرا» و «دنیای وارونه» به‌ترتیب جمعه و شنبه شب از کانال‌های عربی و انگلیسی آی‌فیلم پخش ‌می‌شوند.

«عقاب صحرا» و «دنیای وارونه» از آی‌فیلم پخش می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌ عمومی شبکه آی‌فیلم، فیلم سینمایی «عقاب صحرا» به کارگردانی مهرداد خوشبخت و نویسندگی عباس اکبری جمعه 24 فروردین ساعت 22 به وقت مکه و ساعت 22:30 به وقت تهران با دوبله عربی روانه آنتن می‌شود.

این فیلم سینمایی ماجرای مردی است که در ایام صلح حدیبیه از بین کفار گریخته و به پیامبر اسلام پناهنده می‌شود و حالا همه چشم انتظارند که پیامبر برای حفظ صلح او را به کفار تحویل خواهند داد یا ...

«عقاب صحرا» در سال 1391 ساخته شده است و بازیگرانی همچون کیکاوس یاکیده، علیرضا کمالی، روناک یونسی، حسین سلیمانی، شهرزاد کمال‌زاده، محمد ربانی، افشین نخعی، حبیب دهقان‌نسب و انوشیروان ارجمند در آن ایفای نقش کرده‌اند.

بازپخش «عقاب صحرا» در ساعت‌های 4، 10 و 16 روز شنبه 25 فروردین خواهد بود.

فیلم سینمایی «دنیای وارونه» به کارگردانی شهریار بحرانی با موضوع کمدی‌ - فانتزی، شنبه 25 فروردین روی آنتن آی‌فیلم انگلیسی می‌رود.

حسین یاری، محمد کاسبی، مهتاب نصیرپور، محمود پاک نیت، ابراهیم آبادی، محمدهادی قمشی، هما خاکپاش و فرج‌الله سلحشور در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

«دنیای وارونه» شنبه شب ساعت 22 به وقت GMT و 20:30 به وقت تهران پخش می شود و تکرار آن در ساعت‌های 4، 10 و 16 روز بعد است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان