ماهان شبکه ایرانیان

گرشاسبی: این بازی فرصتی برای بازیکنان جوان بود

سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌گوید بازی با پارس جنوبی فرصت خوبی بود تا بازیکنان جوان‌مان تجربه کسب کنند.

گرشاسبی: این بازی فرصتی برای بازیکنان جوان بود

به گزارش ایسنا، حمیدرضا گرشاسبی پس از تساوی پرسپولیس مقابل پارس جنوبی در جمع خبرنگاران گفت: برانکو در این بازی با عوض کردن ترکیب به بازیکنان جوان فرصت بازی داد ولی باز به نظرم باید این بازی را می‌بردیم و تساوی برای ما قابل قبول نیست. بازیکنان باید بهتر بازی می‌کردند اما فرصت‌های زیادی را از دست دادند.

او افزود: البته این بازی فرصت خوبی بود تا جوانان موقعیت بازی کردن داشته باشند. حالا با توجه به اختلاف زیاد ما با تیم‌های دیگر، منطقی بود تا فرصت به این بازیکنان داده شود.

گرشاسبی در پاسخ به این سوال که آیا با این وضعیت در لیگ قهرمانان آسیا برابر السد قطر اذیت نمی‌شوید، پاسخ داد: ما در این بازی با ترکیب اصلی نبودیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود یکی از اعضای باشگاه 5 سال از فعالیت‌های ورزشی محروم شده است، آیا این صحت دارد، پاسخ داد: این کذب محض است.

او در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود قرارداد وینفرد شفر سرمربی تیم استقلال 3 میلیارد تومان است و بعضی‌ها می‌گویند که قرارداد برانکو بیشتر از این مبلغ است، آیا این مطلب درست است، گفت: این اصلا حرفه‌ای نیست که باشگاهی در کار باشگاه دیگر دخالت کند. بعید می‌دانم چنین بحثی شده باشد. قراردادها طبق قانون فدراسیون فوتبال محرمانه است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان