ماهان شبکه ایرانیان

محمد نوری:

امیدوارم پرسپولیس در آسیا هم موفق باشد/ می توانستیم برنده باشیم

هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: قهرمانی پرسپولیس را تبریک می گویم و امیدوارم در لیگ قهرمانان هم به موفقیت دست پیدا کنند.

امیدوارم پرسپولیس در آسیا هم موفق باشد/ می توانستیم برنده باشیم

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نوری پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی گفت: هر دو تیم بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند خصوصا در نیمه دوم و بعد از گلی که ما وارد دروازه پرسپولیس کردیم آنها تلاش زیادی از خود نشان دادند تا بتوانند بازنده از زمین خارج نشوند.

وی تاکید کرد: ما می توانستیم در نیمه دوم به گل های بیشتری دست پیدا کنیم اما متاسفانه بدشانس بودیم و توپ هایمان به گل تبدیل نشد.

نوری در پاسخ به این سئوال که پاس گل پارس را هم شما به مهاجمتان دادید گفت: من بازیکن پارس جنوبی هستم و وظیفه دارم تا روزی که در این تیم هستم تمام تلاش خود را برای موفقیت این تیم بکار ببندم.

وی در ادامه افزود: من سالها برای پرسپولیس بازی کرده بودم و این تیم را دوست دارم به همین دلیل به رختکن تیم رفته و برای آنها آرزوی موفقیت کردم.

هافبک پارس جنوبی گفت: امیدوارم پرسپولیس بتواند در لیگ قهرمانان هم موفق و به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

وی در پایان ودر خصوص تعویضش نیز افزود: من همیشه تابع دستورات سرمربی هستم و هر زمانی که بخواهد به میدان خواهم رفت و هر موقع صلاح بداند از بازی بیرون می آیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان