مدیرکل حوزه هنری خوزستان:

عمده تلاش حوزه هنری ترویج ادبیات پایداری است

اهواز - مدیرکل حوزه هنری انقلاب اسلامی استان خوزستان گفت: عمده تلاش ما بر نشر و ترویج ادبیات پایداری است و تا این لحظه سه کتاب در این زمینه چاپ شده است.

عمده تلاش حوزه هنری ترویج ادبیات پایداری است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین طباطبایی ظهر پنج شنبه در دیدار صمیمانه کارکنان و هنرمندان حوزه هنری خوزستان با نماینده ولی فقیه در استان به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی اظهار کرد: حوزه هنری انقلاب اسلامی در راستای وظایفی که به عنوان یک نهاد انقلابی به آن محول شده برنامه های فرهنگی زیادی را برای احیای فرهنگ انقلابی اجرا می کند.

وی افزود: عمده تکلیف حوزه هنری در خوزستان توجه به فرهنگ و ادبیات پایداری و دفاع  است.

مدیرکل حوزه هنری استان تصریح کرد: خوزستان با وجود همه سختی ها، محدودیت ها وکم و کاستی ها80 درصد بار جنگ را به دوش کشید و هرچند از سایر مناطق کشور هم در اینجا شهید شدند اما بخش عمده جنگ در خوزستان بود.

حجت الاسلام طباطبایی گفت: مردم ما اعم از بزرگ و کوچک با این اتفاق تلخ دست به گریبان بودند و دایره‌المعارف بزرگ، گسترده، انسان ساز و تربیتی در این حوزه قرار دارد.

وی ادامه داد: عمده تلاش ما بر نشر و ترویج ادبیات پایداری است و تا این لحظه سه کتاب تیمار غریبان از آبادان، کتاب دین خاطرات بچه های مسجد جزایری و کتاب شهید شرافت چاپ شدند.

مدیرکل حوزه هنری خوزستان عنوان کرد: چندین کتاب دیگر در حوزه ادبیات پایداری و دفاع مقدس در دست چاپ است و کتاب شهید هم در مراسم دیگری که در سطح و شأن این شهید باشد چاپ می شود.
 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر