رئیس کل دادگستری استان گلستان در گفت وگو با میزان تاکید کرد

حمایت قضایی از حقوق عامه و تولید داخلی/ کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها سرخط برنامه اجرایی

سرعت و کیفیت رسیدگی‌ها، الکترونیکی کردن مراحل دادرسی و حمایت قضایی از حقوق عامه و تولید داخلی، اولویت‌های کاری حوزه‌های قضایی استان در سال ۹۷ است.

رئیس کل دادگستری گلستان در گفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان گفت: سرعت و کیفیت رسیدگی‌ها، الکترونیکی کردن مراحل دادرسی و حمایت قضایی از حقوق عامه و تولید داخلی اولویت‌های کاری حوزه‌های قضایی استان در سال 97 است که به همه حوزه‌های قضایی ابلاغ شده و باید روسا و دادستان‌ها بر اساس شاخص‌ها و اولویت‌های این برنامه، عمل کنند.

هادی هاشمیان با بیان این که مهم‌ترین خواسته‌ی مردم از دستگاه قضایی رسیدگی به دعاوی است تاکید کرد: رویکرد و نگاه ویژه محور‌های برنامه اجرایی، کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها و بهبود کیفیت آرای صادر شده در محاکم است.

این مقام قضایی از روسای دادگستری‌ها و دادستان‌ها خواست برنامه‌ی اجرایی را با دقت مطالعه کنند و همه تلاش خود را برای اجرای این برنامه به کار گیرند.

به گفته‌ی هاشمیان، رفتار مناسب با مراجعان، استفاده بیشتر از مشارکت مردم برای سازش در پرونده‌ها و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، تلاش برای آگاهی بیشتر مردم با قوانین و استاندارد سازی فضای اداری حوزه‌های قضایی به منظور ارائه خدمات بهتر به مردم از دیگر سرفصل‌های برنامه اجرایی 97 دادگستری استان است.

رئیس کل دادگستری استان گلستان در ادامه بیان کرد: حرکت بر اساس برنامه ریزی، علاوه بر تمرکز بر اهداف دستگاه قضایی از موازی کاری و هدر رفتن وقت و هزینه‌ها جلوگیری می‌کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان