رضا مهاجری:

مسئولان حمایت کردند پیروز شدیم/ با ارزش‌ترین سه امتیاز را گرفتیم

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: خیلی خوب بازی کردیم و توانستیم مهم ترین سه امتیاز ممکن را بگیریم.

مسئولان حمایت کردند پیروز شدیم/ با ارزش‌ترین سه امتیاز را گرفتیم

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مهاجری پس از پیروزی یک بر صفر پدیده مشهد مقابل نفت تهران در هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال گفت: تحت فشار برای نتیجه گیری بودیم و خوشحالم توانستیم سه امتیاز با ارزش را کسب کنیم. بردمان مقابل نفت، با ارزش‌ترین پیروزی تیم بود.

سرمربی پدیده مشهد ادامه داد: مسئولان شهر حمایت‌ کردند و اثرش را هم دیدند. با اینکه استرس در بازی هر دو تیم موج می زد اما خوب بازی کردیم. شاید اگر مشکلات پیش نمی آمد الان در بالای جدول برای کسب سهمیه می جنگیدیم.

سرمربی پدیده خاطرنشان کرد: دروازه‌بان تیممان در این بازی بسیار خوب بود و اشتباهی نداشت. به بازیکنان تبریک می‌گویم و باید از کادر فنی و دستیارانم تشکر کنم که این برد باارزش را بدست آوردیم.

وی درباره قوت گرفتن سقوط نفت با این باخت اظهار داشت: برای نفت هم ناراحتم که در این شرایط هستند. با این حال باید به آنها بگویم فوتبال ادامه دارد و امیدوارم موفق شوند.

مهاجری در خصوص اظهار نظر مسئولان پدیده درباره عدم تیمداری در فصل آینده لیگ برتر گفت: کدام کار آنها امسال عجیب نبود؟ از مدیر رسانه‌ای تیم بپرسید که تا 12 شب دنبال رفع مشکلات بازیکنان‌مان بودیم تا بازیکنی که 5 درصد گرفته بیاید و بازی کند. سختی‌های زیادی کشیدیم، بازیکنان به حرف من احترام گذاشتند و با تمام وجود بازی کردند. من از آنها ممنونم

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر