ماهان شبکه ایرانیان

رئیس سازمان اردویی راهیان نور عنوان کرد:

رضایت رهبری از راهیان نور/ مهمان نوازی مردم خوزستان شایسته است

اهواز ـ رئیس سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج گفت: خرسندی رهبر معظم انقلاب اسلامی و ابراز رضایت ایشان در موضوع راهیان نور به واسطه نگاه باز، مهمان نوازی و خونگرمی مردم خوزستان است.

رضایت رهبری از راهیان نور/ مهمان نوازی مردم خوزستان شایسته است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یعقوب سلیمانی ظهر امروز در حاشیه برگزاری مراسم روز ملی راهیان نور در شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، شهدای همیشه پیروز و بزرگوار استان خوزستان را گرامی می دارم. امروز روز ملی راهیان نور است و در سرزمین خوزستان و خونین شهر و خرمشهر، یاد و خاطره شهدا گرامی داشته می شود.

وی افزود: یکی از افتخارات استان خوزستان ولایت پذیری است و یکی از افتخارات دیگر استان نقش آن در دفاع مقدس و در قبل انقلاب تبعیت از ولایت و رهبری است.

رئیس سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج با اشاره به محوریت خوزستان در دوران جنگ تحمیلی تصریح کرد: خوزستان به نوعی پایتخت دفاع مقدس است. رزمندگان دوران دفاع مقدس و امروز نیز رزمندگان خوزستانی که به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش آفرینی می کنند.

سردار سلیمانی بیان کرد: در زمان جنگ، دشمن همه توان خود را به کار گرفته بود تا ایران را تسخیر کند ولی در خوزستان همه مردم از بزرگ و کوچک نقش آفرینی داشته و در دفاع مقدس هم به ایثارگری پرداختند.

رئیس سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج یادآور شد: سپاه حضرت ولیعصر خوزستان و رزمندگان خوزستانی امروز هم الگو و میزبان هستند. هم میزبان و هم اینکه هدایت گر هستند.

سردار سلیمانی ادامه داد: راهیان نور، امتداد دفاع مقدس و بیان رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان در آن دوران است. امروز مردم خوزستان باز هم توفیق نقش آفرینی را دارند و باز هم محور ترویج فرهنگ و شهادت هستند.

وی اظهار کرد: استان خوزستان به خوبی از راهیان نور میزبانی می کنند هر چند که شهدا میزبان اصلی این کاروان های معنوی هستند ولی مردم  استان خوزستان به نمایندگی از شهدا از راهیان نور پذیرایی و میزبان نمونه ای برای آنها هستند.

رئیس سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج با اشاره به اینکه همه نهادها و دستگاه های اجرایی به ویژه سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در حال ایثارگری هستند، گفت: نقش مردم خوزستان، رزمندگان و رزمندگان دفاع مقدس امروز در قالب دفاع از حرم ایفا می شود. در حقیقت امروز شهدای مدافع حرم گواه این موضوع است که مردم خوزستان باز هم  در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقشی محوری دارند.

سردار سلیمانی خبر داد: خرسندی حضرت آقا و ابراز رضایت ایشان در موضوع راهیان نور به واسطه نگاه باز، مهمان نوازی و خونگرمی مردم خوزستان است. بنابراین از تمامی کسانی که در این راستا تلاش می کنند، تقدیر و تشکر می کنیم.

وی در پایان بیان کرد: 16 اسفند دیداری با مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا داشتیم که ایشان فرمایشاتی عمیق، اساسی، اصولی و راهبردی داشتند که قطع به یقین شاهد تعالی راهیان نور از نظر کمی و کیفی خواهیم بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان