رئیس کل دادگستری استان یزد:

دستگا‌های متولی فرهنگ سازی برای نهادینه کردن استفاده از کالای ایرانی تمام تلاش خود را به کار گیرند

رئیس کل دادگستری استان یزد بر مسئله فرهنگ سازی در موضوع استفاده از کالای ایرانی نیز تأکید کرد و گفت: دستگا‌های متولی فرهنگ سازی، رسانه‌ها و سایر مراجع ذینفوذ در مسئله فرهنگ باید در جهت نهادینه کردن فرهنگ استفاده از کالای ایرانی تمام تلاش و همت خود را به کار گیرند.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، محمدرضا حبیبی رئیس کل دادگستری استان یزد در اولین جلسه شورای قضایی استان یزد در سال جدید، گفت: دشمن با جوسازی و حربه‌های تبلیغاتی، هجمه‌هایی را با هدف ایجاد فاصله و انشقاق بین مردم و حاکمیت ایجاد می‌کند که بهترین راه خنثی سازی این هجمه‌ها ارائه خدمات صادقانه و تکریم ارباب رجوع در دستگاه‌های اداری و دولتی است.

رئیس شورای قضایی استان یزد اظهار داشت: همه باید دست در دست هم و در یک فضای همدلی و مهربانی خدمت به مردم را با هدف تحقق تمام اهداف متعالی نظام اسلامی و منویات مقام عظمای ولایت مد نظر قرار دهیم.

وی مردم را بزرگترین سرمایه نظام اسلامی دانست و اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع به معنی مسامحه و تخطی از قوانین و مقرارت نیست، بلکه باید اجرای قانون را با چاشنی برخورد مناسب، تکریم ارباب رجوع و رعایت شأن و منزلت افراد همراه ساخت.

رئیس کل دادگستری استان یزد، ایجاد شرایط مطلوب و فضای مناسب جهت اخذ خدمات از دستگاه را حق ارباب رجوع دانست و بیان داشت: فردی که به دستگاه قضایی مراجعه می‌کند به طور معمول دارای غصه و ناراحتی هست و نباید روندها، رویکرد‌ها و نقوص خدمات و تجهیزات دستگاه‌ها نیز مشکلاتی را برای ارباب رجوع ایجاد کند.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان یزد در ابتدای این جلسه نیز بار دیگر بر اهتمام ویژه بر اجرایی شدن عنوان سال و حمایت از کالای ایرانی تأکید کرد و گفت: در دستگاه‌های اداری باید تا آنجا که امکان دارد ملزومات اداری و مصرفی و حتی تجهیزات صنعتی از میان کالای‌های تولید داخل تهیه گردد.

وی اظهار داشت: استان یزد خود نیز از جمله استان‌های صنعتی است که در بسیاری از موارد تولید کننده‌های فعالی دارد و انتخاب اول خرید باید از میان کالا‌های تولید داخل استان با هدف رونق بیش از پیش همین استان باشد.

حبیبی بر مسئله فرهنگ سازی در موضوع استفاده از کالای ایرانی نیز تأکید کرد و بیان داشت: دستگا‌های متولی فرهنگ سازی، رسانه‌ها و سایر مراجع ذینفوذ در مسئله فرهنگ باید در جهت نهادینه کردن فرهنگ استفاده از کالای ایرانی تمام تلاش و همت خود را به کار گیرند.

بنا بر این گزارش، نشست شورای قضایی استان با دستور جلسه اجرایی کردن دستورالعمل تکریم ارباب رجوع تشکیل و هریک از مسئولان حاضر در جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد خود در حوزه تکریم ارباب رجوع، پیشنهادات و انتقادات خود را جهت بهبود و ارتقاء وضعیت موجود ارائه دادند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر