شبکه‌های اجتماعی انسان‌ها را به هم نزدیک‌تر کرده است و شاید بتوان گفت تعامل و رفت و آمد مردم در فضای مجازی بیش‌تر از دنیای واقعی است. همین عامل خانم‌ها را با مشکل «پوشیدن لباس تکراری» مواجه می‌کند. شاید برای عده‌ای چندن مهم نباشد که در همه عکس‌ها یک لباس می‌پوشند و در مقابل ممکن است برای عده‌ای دیگر این موضوع مهمی باشد. راهکار چیست؟ آیا باید لباس خریدن و تنوع لباس‌های کمد را بیش‌تر کرد یا می‌توان با ترفندهایی این مشکل را برطرف کرد؟

در جواب این سوال به شما می‌گوییم می‌توانید با به کارگیری چند ترفند مشکل تکراری پوشیدن لباس‌هایتان را برطرف کنید. این راه‌ها بسیار ساده و در عین حال کاربردی هستند. در ادامه شما را با این ترفندها آشنا می‌کنیم:

استفاده از اکسسوری‌

تی‌شرت‌های ساده یار جدانشدنی کمد لباس‌های هر خانم هستند و کاربرد آن برای خانم‌ها به دلیل راحتی و سادگی بسیار زیاد است و احتمالا خیلی پیش می‌آید در عکس‌های مختلف با یک تی‌شرت خاص دیده شوید. به همین دلیل می‌توانید با کمک گرفتن از گردنبندهای پرنقش و نگار، شلوغ و بزرگ سادگی را جبران و در استایل خود تفاوت ایجاد کنید تا ظاهرتان یکنواخت و تکراری به نظر نیاید.

استایل زنانه

استایل زنانه

از بخش‌های دیگر استفاه کنید

بهتر است هنگام عکس گرفتن به کادربندی و زاویه عکس توجه کنید و از بخش‌های جانبی مانند کیف کمک بگیرید و توجه‌ها را به آن جلب کنید. نیازی نیست تمام عکس‌های شما از رو به رو باشد و می‌توانید با حاشیه‌های فانتزی در ظاهر خود تنوع ایجاد کنید.

استایل زنانه

از طرح‌های فانتزی لباس خود کمک بگیرید

اگر لباسی می‌پوشید که در قسمت خاصی طرح دارد با انتخاب زاویه مناسب آن طرح را در عکس خود وارد کنید و به اصطلاح از آن استفاده بهینه کنید. به عنوان مثال اگر آستین لباستان طرح دارد می‌توانید مانند تصویر زیر آن را در عکس نشان دهید.

استایل زنانه

چند لایه بپوشید

چند لایه لباس پوشیدن خصوصا در فصل زمستان به شما این امکان را می‌دهد در ظاهر خود تنوع ایجاد کنید و از یکنواختی دور باشید.

استایل زنانه

از گردن به بالا عکس بگیرید

اگر سلفی می‌گیرید و نمی‌خواهید لباسی که با آن عکس‌های زیادی دارید پیدا باشد از گردنتان به بالا عکس بگیرید.

استایل زنانه

شال و دستمال گردن انتخابی خوب و ساده

استفاده از شال در نیمه سرد سال،و دستمال گردن به شما کمک می‌کند لباستان تکراری به نظر نیاید و استایلتان زیبا و خاص باشد.

استایل زنانه

استایل زنانه

رنگ عکس را تغییر بدهید

این کار روشی ساده و موثر برای ایجاد تفاوت در عکس‌های شما است و می‌توانید با استفاده از فیلترهای رنگی مثل سیاه و سفید توجه ویژه به رنگ و مدل لباستان را محدود کنید و در حافظه تصویری و رنگی دوستانتان نقش کمرنگی داشته باشید.

استایل زنانه