به گزارش خبرگزاری مهر، امروز جمعه، بیستم اسفندماه 1395، مجموعه دیدی لند، میزبان هنرمندان عزیز و صاحبان برندهای معتبر کشور بود تا در فضایی صمیمی و دوستانه گردهم آیند و پس از اکران خصوصی فیلم سینمایی «بدون تاریخ، بدون امضا»، ساخته وحید جلیلوند، افتتاح کلونی فرهنگ و هنر دیدی بود را جشن بگیرند.
در ابتدای این مراسم، حبیب ابوقداره، مدیرعامل شرکت دیدی بود، ضمن خوشامدگویی به میهمانان، در سخنان کوتاهی به معرفی این شرکت و دستاوردهای آن پرداختند و پس از آن سعید صدیقیان، راهبر کلونی فرهنگ و هنر و مشاور مدیرعامل در امور فرهنگی و هنری، اهداف تاسیس کلونی فرهنگ و هنر را بیان داشتند.
سعید صدیقیان، هدف از راهاندازی کلونی فرهنگ و هنر را ایجاد زمینههای توسعه اقتصادی، سرمایه گذاری و اسپانسرینگ و مشارکت در حیطههای فرهنگی و هنری کشور بویژه سینما، تئاتر و موسیقی، به کمک ارغوان مدیریت لایه تجاری دیدی بود، اعلام کرد.
وی در ادامه افزود: شرکت دیدی بود، با داشتن پتانسیلهای بالقوه و بالفعل در زمینه اقتصادی میتواند، به عنوان یک اهرم قدرتمند در زمینههای یاد شده، مددرسان حوزه فرهنگ و هنر باشد.
در این مراسم، برخی از چهرههای مطرح عرصه سینما و تئاتر از جمله، منوچهر شاهسواری مدیرعامل خانه سینما، فرشته طائرپور رئیس کانون تهیه کنندگان، اصغر همت مدیرعامل خانه تئاتر، کامران ملکی عضو هیات مدیره خانه سینما، سیروس الوند، امین تارخ، همایون ارشادی، فاطمه معتمدآریا، علی دهکردی، وحید جلیلوند کارگردان و علی جلیلوند تهیه کننده فیلم سینمایی بدون تاریخ، بدون امضا، فریبا کوثری، بزرگ نیا، موسوی، رازفر، علیدوستی، گودرزی، رضویان، فرید سجادی حسینی، نوید فرید، شهره رعایتی و تنی چند از مدیران و صاحبان کسب و کار نظیر، یزدان جو مدیرعامل شرکت شاب سرویس(برند ویرپول)، جواهری مدیریت برند ورلداستار، موسوی قائم مقام مجموعه شهرفرش، جوانمردی مدیرعامل شرکت ژرف آیین (برند تراست)، عابدی مالک مجموعه رستورانهای زنجیرهای ماهی سفید و مکعب سفید، ارغوان قائم مقام مجموعه سناپویان (برند بوش)، یحیی مدیریت برند گلتی و دانشمند مالک برند دانشمند، حضور داشتند.
درباره دیدی بود
دیدی بود یک پلت فرم تجارت اجتماعی است، یک هسته مرکزی با ذینفعان مختلف. در واقع کارکرد دیدی بود ایجاد زیرساخت و بستر مناسب در راستای گردآوری برندها، خدمات و عرضه آن به کاربران در یک فضای مجازی کسب وکار است.
«بستر تجارت اجتماعی دیدی بود»، برند تجاری شرکت ویرا آزما است که به عنوان نوع توسعه یافتهای از بسترهای اجتماعی دنیا در سال 1393 فعالیت خود را آغاز کرده و در ادامه روند خود در سال 1395 با حضور مستقیم برندها در کنار جامعه مشتریان و سایر عناصر بازار گسترش یافته است.