ماهان شبکه ایرانیان

دادستان کهنوج در گفت وگو با میزان خبرداد

دست زمین خواران سودجو از ۲۹ هزار مترمربع اراضی ملی کوتاه شد / متهمان تحت تعقیب قضایی

دست زمین خواران سودجو از تعرض به ۲۹ هزار مترمربع از اراضی ملی شهرستان کهنوج کرمان کوتاه و متهمان تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.

دست زمین خواران سودجو از 29 هزار مترمربع اراضی ملی کوتاه شد / متهمان تحت تعقیب قضایی (خبرشب)دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج در گفت: وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان گفت: بیش از 29 هزار مترمربع از اراضی ملی شهرستان رفع تصرف شده و دست زمین‌خواران سودجو از تعرض به اراضی ملی و دولتی کوتاه و متهمین تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.

مجید سیمی بیان کرد: با توجه به تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری (حفظ‌الله تعالی) مبنی بر مبارزه با پدیده زمین‌خواری و تعرض به منابع طبیعی و تخریب محیط زیست شورای حفظ حقوق بیت‌المال شهرستان با حساسیت ویژه و با رصد امور برخورد با این جرائم را در دستور کار عملیاتی خود قرار داده است.

وی اظهار داشت: در راستای برخورد با متجاوزین به اراضی ملی در ایام نوروز، گزارشی از اداره منابع طبیعی شهرستان کهنوج مبنی بر اینکه در یک از روستا‌های بخش چاه مرید شخصی اقدام به تصرف حدود ده هزار متر از اراضی ملی نموده است واصل شد.

این مقام قضائی ادامه داد: پس از وصول گزارش و بازدید از منطقه و با توجه به اهمیت حفظ حقوق بیت المال موضوع در دستورکار دادستانی قرار گرفت و با دستورات قضائی نسبت به رفع تصرف از اراضی ملی مذکور اقدام شد.

وی تاکید کرد: پرونده‌ای برای متهم تشکیل و در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج در حال رسیدگی است.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج تصریح کرد: مردم باید در نظر داشته باشند که زمین خواری همواره یک جرم محسوب می‌شود و قانونگذار نیز برای آن مجازات در نظر گرفته است و خرید و فروش زمین‌هایی که مشمول زمین خواری شده ممنوع است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان