ماهان شبکه ایرانیان

معرفی فیلم You Were Never Really Here با بازی واکین فینیکس

فیلم جدید لین رمزی Lynn Ramsay، واقعا ارزش زمان زیادی که برای آن انتظار کشیدیم را داشت. «تو هرگز واقعا اینجا نبودی» You Were Never Really Here در جشنواره کن اکران شد و نظر مثبت تماشاگران و منتقدان را به همراه داشت و در پایان توانست دو جایزه مهم جشنواره را به‌دست آورد

فیلم جدید لین رمزی Lynn Ramsay، واقعا ارزش زمان زیادی که برای آن انتظار کشیدیم را داشت. «تو هرگز واقعا اینجا نبودی» You Were Never Really Here در جشنواره کن اکران شد و نظر مثبت تماشاگران و منتقدان را به همراه داشت و در پایان توانست دو جایزه مهم جشنواره را به‌دست آورد. واکین فینیکس Joaquin Phoenix برای بازی در این فیلم برنده جایزه بهترین بازیگر مرد شد (جایزه‌ای که سال گذشته شهاب حسینی از آن خود کرد). لین رمزی نیز مشترکا با یورگوس لانتیموس و افتیمیس فیلیپو (برای فیلم کشتن گوزن مقدس) جایزه بهترین فیلمنامه را برنده شد (این جایزه نیز سال گذشته به اصغر فرهادی رسیده بود)
قبل از این فیلم، آخرین اثر رمزی در سال 2011 بود، که  «باید درباره کوین صحبت کنیم» We Need To Talk About Kevin را ساخت و با استقبال زیادی مواجه شد. و حالا شش سال پس از «باید درباره کوین صحبت کنیم»، بالاخره می‌توانیم از فیلم آخر رمزی، یعنی «تو هرگز واقعا اینجا نبودی» You Were Never Really Here صحبت کنیم.این فیلم با بازی واکین فونیکس Joaquin Phoenix را در نقش جو، داستان یک عضو سابق نیروی دریایی را روایت می‌‌کند که تصمیم می‌گیرد تجارت جنسی را در شهر خود از میان بردارد. بازی واکین فینیکس از جانب منتقدین با واکنشهای مثبتی روبه‌رو شد و آن را یکی از بهترین نقش‌افرینی‌های او دانستند.
در سال 2016، این فیلم در بازار جشنواره کن به قیمت 3.5 میلیون دلار به  آمازون استودیوز Amazon Studios  فروخته شد و با توجه به برتری آمازون پس از اکران عمومی و اکران اینترنتی، احتمالا شانس این را خواهیم داشت که در سینماها تماشایش کنیم.  فیلم رمزی بر اساس رمانی به همین نام نوشته جاناتان ایمس Jonathan Ames، ساخته شده است و این به ما اجازه می‌دهد حداقل دید اندکی درباره‌ی این فیلم اقتباسی داشته باشیم. در ادامه توصیف رمان ایمس را از آمازون می‌خوانیم:جو Joe عضو سابق نیروی دریایی و مامور سابق اف‌بی‌آی FBI است، که بسیار زیاد در معرض صحنه‌های جنایت و آسیب‌های روحی قرار گرفته است، و این موارد تنها در زندگی کاری‌اش وجود نداشته اند. او تنها و مسخ شده، ترجیح می‌دهد نامرئی باشد. او به خود اجازه‌ی دوست پیدا کردن یا معشوقه داشتن نمی‌دهد و با نجات دادن دختران جوان از گرفتاری‌های مرگ‌بار تجارت جنسی، گذران زندگی می‌کند. اما وقتی که یک سیاستمدار عالی رتبه نیویورکی  برای خلاصی دختر نوجوان خودش از روسپی خانه منهتن، او را استخدام کرد، جو از یک شبکه فساد پرده برمی‌دارد که حتی خودش قادر به مبارزه با آن نیست. وقتی کسانی که در پی او بودند، تنها کسی که او در دنیا داشت را از او می‌گیرند، جو سوگندی که خورده بود تا به کسی آسیبی نرساند را زیر پا می گذارد.اگر کسی بتواند راه او به سوی حقیقت را از میان بردارد، خود جو است…

جانی گرین‌وود

جانی گرین‌وود Jonny Greenwood از گروه ریدیوهد Radiohead، برای این فیلم که در ژانر وحشت، و با موضوع قاچاق جنسی  ساخته شده آهنگ ‌ساخته است.  این آهنگ‌ساز انگلیسی کار ساختن موسیقی این فیلم را که  در همین ماه در جشنواره‌ی کن اکران شد و با بردن دو جایزه کار خود را در این جشنوراه به پایان برد،بر عهده داشت.
گرین وود Greenwood با رمزی Ramsay در  درام ترسناک «لازم است که درباره کوین حرف بزنیم»  با بازی تیلدا سوئینتن Tilda Swinton و جان سی.ریلی John C. Reilly ، نیز همکاری داشته است. این گیتاریست همچنین برای چهار فیلم از پل توماس اندرسن Paul Thomas Anderson، «خون به پا خواهد شد» There Will Be Blood، «استاد» ،«خباثت ذاتی» Inherent Vice، و درام این کارگردان به نام «نخ خیال» Phantom Thread با بازی دنیل دی لوییس Daniel-Day Lewis، آهنگ‌سازی کرده است.
همچنین بخوانید:
معرفی و بررسی فیلم The Death of Stalin: کمدی سیاهی درباره واقعیتی عجیب‌تر از افسانه

کپی برداری و نقل این مطلب به هر شکل از جمله برای همه نشریه‌ها، وبلاگ‌ها و سایت های اینترنتی بدون ذکر دقیق کلمات “منبع: بلاگ نماوا” ممنوع است و شامل پیگرد قضایی می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان