در گفتگو با مهر عنوان شد؛

روابط دوستانه‌ای بین باشگاه‌های راه آهن و پارس جم وجود دارد

سرپرست تیم راه آهن گفت: مهدی تارتار سرمربی تیم پارس جم از با شخصیت ترین مربیان حال حاضر فوتبال ایران است و برای او احترام زیادی قائل هستیم.

روابط دوستانه‌ای بین باشگاه‌های راه آهن و پارس جم وجود دارد

آرش کیانیان سرپرست تیم راه آهن در خصوص اتفاقات حاشیه‌ای که بعد از دیدار این تیم با پارس جنوبی پیش آمد به خبرنگار مهر گفت: متاسفانه همانطور که قبلا هم گفته بودم شب قبل از این دیدار از سوی نزدیکان یک مربی لیگ یکی با بازیکنان ما تماس گرفته می‌شود و حتی به حساب یکی دو بازیکن ما پول هم واریز می‌شود. تماس گیرندگان درخواست‌های غیر اخلاقی از بازیکنان ما داشتند. حتی یکی از بازیکنان ما بی خبر از اردو خارج شد و تا کنون هم خبری از او در دست نداریم.

سرپرست تیم راه آهن گفت: در حال جمع آوری مستندات لازم هستیم تا از این افراد شکایت کرده و از راه قانونی با آنها برخورد کنیم. الان هم به این جهت نام نمی‌آوریم که هنوز مستندات و ادله کافی برای اثبات ادعای خود نداریم.

وی در پاسخ به این سئوال خبرنگار مهر که از او پرسید آیا منظور شما مهدی تارتار و باشگاه پارس جم است بیان داشت: هرگز منظور ما به این باشگاه و آقای تارتار نیست. تارتار در گذشته مربی تیم ما بوده و خاطرات خوبی با هم داریم. وی یکی از با شخصیت ترین مربیانی است که سراغ دارم و برای او و باشگاه پارس جم آرزوی موفقیت می‌کنیم و پیروزی شان بر تیم راه آهن را هم به آنها تبریک می‌گویم. مد نظر ما فرادی به جز تارتار و باشگاه پارس جم هستند. افرادی که شاید دوست نداشته باشند تیم راه آهن در لیگ یک هم باقی بماند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر