شماره ۱۱۲ فصلنامه «نگاه نو» روی دکه رفت

صد و دوازدهمین شماره فصلنامه «نگاه نو» با تصویری از کیهان کلهر نوازنده ایرانی که به تازگی موفق به کسب جایزه جهانی گرمی شد، منتشر شده و روی دکه رفته است.

شماره 112 فصلنامه «نگاه نو» روی دکه رفت

به گزارش خبرنگار مهر، عنوان بخش ویژه این شماره نگاه نو، «شادی، خوشی، خوش‌بختی» است. در این بخش مقالات زیر را می‌خوانیم: خوش‌بختی نوشته ریچارد ای. لوکاس با ترجمه محمد غفاری، روان‌شناسی شادی غلامحسین معتمدی، خوشی یا بهروزی؟ خواسته یا نیاز؟ نوشته مصطفی ملکیان و استادان مویه و گمراهان شادی نوشته بهروز غریب‌پور.

مقاله‌های این شماره هم شامل مطالب زیر است: جهان گوید که بازآ ای بهاران، نوشته مهدی فیروزیان، رضاشاه در ترکیه: سیاست، تجدّد، موسیقی، از نادر انتخابی، گزارش اهدای جایزه نوبل ادبیات 2016 و قرائت پیام باب دیلن نوشته و ترجمه رضا رضایی، ترامپ و ژئوپلیتیک انرژی از غلامحسین حسن‌تاش، جریان‌های عمده در رمان‌نویسی ایران تالیف حسن میرعابدینی، جای خالی آینده‌نگری در مدیریت توسعه ایران نوشته بایزید مردوخی و لغو کار مزدوری کودکان: رؤیایی همچنان دست‌نیافتنی از سیما راستین.

این شماره از فصلنامه «نگاه نو» همچنین حاوی گفتگویی تفصیلی با طاهر ابن جلون است که با تیتر «اوضاع جهان عرب فاجعه است: خشونت بی‌پایان!» منتشر شده است.

بخش داستان و شعر هم شامل این مطالب است: شاعران اسپانیا در گذر از جنگ داخلی، گزینش شعرها و ترجمه: قاسم صنعوی، چتر ژاپنی، ویکتوریا توکاروا از پرویز دوایی و گنجشک‌ها در گذشته بعید از سپیده حاتمی.

گزارش مراسم دهمین دوره جایزه مهتاب میرزائی، مطلبی با عنوان رویدادها و گزارش‌ها گرامافونی که کلهر به خانه‌مان آورد، گزارش جایزه و نشان ابوالحسن نجفی، گزارش تجلیل از غلامحسین صدری‌افشار: مترجم، ویراستار، فرهنگ‌نویس و یادی از جعفر والی: یار صحنه گوهرمراد، هم مطالب بخش رویدادها و گزارش‌های این نشریه را دربرگرفته است.

شماره 112 فصلنامه «نگاه نو» با مدیریت و سردبیری علی میرزایی در 260 صفحه و با بهای 15 هزار تومان روی دکه رفته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر