ماهان شبکه ایرانیان

به محض خرید یک دستگاه ios این اپلیکیشن‌ها را دانلود کنید!

آیفون، آیپاد یا آیپد، استفاده از هر یک مستلزم دریافت و نصب اپلیکیشن‌های ios متنوع و مختلفی است که با باز کردن فروشگاه آیتونز هزاران عدد از آنان در مقابل چشم شما قرار خواهد گرفت!

به محض خرید یک دستگاه ios این اپلیکیشن‌ها را دانلود کنید!

آیفون، آیپاد یا آیپد، استفاده از هر یک مستلزم دریافت و نصب اپلیکیشن‌های ios متنوع و مختلفی است که با باز کردن فروشگاه آیتونز هزاران عدد از آنان در مقابل چشم شما قرار خواهد گرفت!

بسیاری از کاربران با اطلاع کامل از خواسته‌هایشان به سراغ اپلیکیشن‌های مورد نظرشان می‌روند و آنان را دریافت می‌کنند، اما در این بین اپلیکیشن‌های بسیار زیادی هستند که صرف نظر از عدم آشنایی کاربران با آنان، چندان اسم و رسم مشهوری ندارند تا به عنوان اولین گزینه‌های دانلود کاربران قرار گیرند.

در این مقاله به معرفی اپلیکیشن‌هایی میپردازیم که به محض خرید یک دستگاه ios نیاز دارید تا آنان را دانلود کنید، چرا که آنقدر پرکاربرد هستند تا بالاخره روزی گذر شما به آنان بیفتد و بتوانند مشکل شما را برطرف کنند. با ما همراه باشید تا به معرفی این اپلیکیشن‌ا بپردازیم.

 

Fantastical 2

برنامه‌های روز شمار و تقویم از حد و حدود شمارش خارج است، اما در این میان Fantastical 2 با دیگر رقبای خود تفاوت‌های زیادی دارد. در اولین نگاه، Fantastical 2 از لحاظ طراحی و زیبایی فوق العاده است، محیط کاربری زیبای آن حس خوبی در هنگام استفاده به شما منتقل می‌کند و استفاده از آن در هنگام خواندن یا تعامل با کلیدها بسیار ساده است.

سرعت بالای Fantastical 2 برروی ios یکی از ویژگی‌های مثبت آن محسوب می‌شود، اجرای برنامه بسیار روان بوده و در حین استفاده از آن با مشکلات یا افت سرعت روبه‌رو نخواهید شد. از میان ویژگی‌های کاربردی Fantastical 2 می‌توان به Natural Language Parsing (که به شما اجازه می‌دهد ایونت‌ها یا یادآوری‌ها خود را با لحنی ساده و محاوره‌ای در تقویم خود قرار دهید)، یادآورنده برای هر نوع فعالیتی، کیبورد با قابلیت‌های اضافه در هنگام ایجاد اطلاعاتی جدید در تقویم و… اشاره کرد. اگر نمیخواهید زمان زیادی صرف برنامه ریزی و تنظیم فعالیت‌هایتان در تقویم صرف کنید، Fantastical 2 می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد که با سریع‌ترین سرعت ممکن برنامه‌ریزی‌های شما را کنترل کند.

شما می‌توانید Fantastical 2 را با قیمت 4٫99 دلار از فروشگاه آیتونز دریافت کنید.

 

TuneIn Radio

TuneIn Radio به کاربران این اجازه را می‌دهد تا از میان صدها ایستگاه رادیویی موجود به هرکدام که علاقه‌مندند گوش دهند و این کار بصورت استریم کردن یا استفاده از اینترنت برای پش زنده صورت میگیرد. این اپلیکیشن بیشتر به افرادی توصیه می‌شود که به دنبال تجربه زمان‌های قدیم هستند و استریم کردن رادیو را به موسیقی ترجیح می‌دهند.

البته هدف از استریم کردن رادیو تنها گوش دادن به موسیقی نیست و بسیاری از کاربران برای شنیدن یا دنبال کردن برنامه‌های رادیویی مورد نظرشان از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند. نسخه رایگان اپلیکیشن به همراه تبلیغات است و درصورت پرداخت هزینه خرید نسخه پرو آن، قابلیت ضبط کردن کانال‌های رادیویی مورد نظرتان جهت گوش دادن به آن‌ها در زمانی دیگر را پیدا می‌کنید.

TuneIn Radio بصورت رایگان و با پرداخت‌های درون برنامه‌ای از فروشگاه آیتونز قابل دریافت است.

 

Waze

این روزها مسیریاب‌ها محبوب‌تر از هر زمان دیگری در میان کاربران مورد استفاده قرار میگیرند و به عنوان یکی از ضروری‌ترین اپلیکیشن‌های هر تلفن هوشمند محسوب می‌شوند. مسیریاب Waze یکی از قدرتمندترین برنامه های مسیریابی در دنیا می باشد که به علت امکانات ویژه و فوق العاده خود توانسته تاکنون طرفداران زیادی را به خود جذب نماید. این برنامه در سال 2013 توانست جایزه بهترین اپلیکیشن دنیا را از آن خود کند که نشان از قدرت برتر این اپلیکیشن، در زمینه کاری خود می دهد.

این برنامه بسیار کاربر پسند بوده و کار با آن بسیار ساده می باشد. برای کار با این برنامه تنها کافی است اقدام به دانلود Waze نموده و پس از نصب آن روی تلفن همراه اندروید یا ios خود از کار با ان لذت ببرید. پس از دانلود Waze و نصب آن روی تلفن همراه خود، به محض اجرای برنامه، مکان فعلی شما به نمایش در آمده و می توانید با استفاده از کاوش در نقشه، مقصد خود را انتخاب کرده و بهترین مسیر و زمان رسیدن تا مقصد را مشاهده نمایید.

شما می‌توانید اپلیکیشن Waze را بصورت رایگان از فروشگاه آیتونز دریافت کنید.

 

WU Storm

بررسی وضعیت آب و هوا یکی از مهم‌ترین فعالیت‌هایی است که این روزها کاربران بوسیله اپلیکیشن‌های مختلف انجام می‌دهند. WU Storm یکی از برترین اپلیکیشن‌های ios در این زمینه است که به سادگی به شما کمک می‌کند وضعیت آب و هوا در هر نقطه از جهان را بررسی کنید و اطلاعات مهم در خصوص پیش‌بینی وضع هوا بصورت ساعتی یا روزانه را مشاهده کنید. استفاده از WU Storm بسیار ساده است و به همین خاطر این اپلیکیشن را به کاربران توصیه می‌کنیم.

شما می‌توانید WU Storm را بصورت رایگان از فروشگاه آیتونز دریافت کنید.

 

ProCamera

بسیاری از عکاسان به دنبال پیدا کردن اپلیکیشن یا راهی مناسب جهت عکاسی در نور کم هستند. Pro Camera یکی از اپلیکیشن‌هایی است که می‌تواند به کمک این افراد آمده و آنان را به هدفشان برساند. هنگامی که تصمیم میگیرید عکسی را ثبت کرده یا ویدیو جدیدی را ضبط کنید، کافیست Pro Camera را لانچ کنید تا با استفاده از تنظیمات ساده و کاربردی آن رسیدن به هدف مورد نظرتان ساده‌تر شود.

Pro Camera را می‌توان به عنوان یکی از برترین اپلیکیشن‌های جایگزین برای اپلیکیشن Camera برروی ios نامید که قدرت زیاد و تنظیمات کاربردی موجود در آن می‌تواند به عکاسان کمک زیادی کند تا کنترل بیشتری برروی تصویر ثبت شده داشته باشند، مخصوصا زمانی که قرار است عکاسی در نور کم انجام شود. این اپلیکیشن علاوه بر عکاسی در زمینه ضبط ویدیو نیز دارای تنظیمات بسیاری است که در می‌تواند برای شما کاربردی باشد.

شما می‌توانید Pro Camera را با قیمت 4٫99 دلار از فروشگاه آیتونز دریافت کنید.

 

Google Photos

Google Photos یک راه ساده و کارآمد جهت برای مدیریت تصاویر و ویدیوهایی است که درون تلفن هوشمندتان ذخیره کرده‌اید. همه چیز بصورت خودکار از طریق Camera Roll شما داخل برنامه آپلود می‌شود و سپس مراحل مدیریت و دسته بندی آن صورت می‌گیرد. با استفاده از Google Photos امکان دسترسی به محیطی بی‌نهایت جهت ذخیره و نگهداری تصاویر و ویدیوها برای شما فراهم می‌شود که نه تنها از طریق ios، بلکه از طریق اینترنت و همه جا و با استفاده از هر وسیله دیگری نیز قابل دسترسی است.

دسته بندی اپلیکیشن به گونه‌ای است که پیدا کردن و جستجو برای تصاویر مورد نظر شما را بسیار ساده می‌کند و یکی از خصوصیات منحصر بفرد Google Photos این است که به شما اجازه می‌دهد براساس تصویری دیگر و برای مثال مشخص کردن جزئیاتی منحصر به فرد مانند چهره یک فرد یا یک جسم، به جستجو در میان تصاویرتان بپردازید. Google Photos ساده و سبک است و شما با وارد شدن به اپلیکیشن به سادگی تشخیص می‌دهید که برای انجام دادن کار مورد نظرتان کافیست از چه گزینه‌هایی استفاده کنید. همچنین می‌توانید از Google Photos به عنوان یک دستیار کوچک برای ساخت ویدیوهایی کوتاه یا تصاویرمتحرک (gif) استفاده کنید.

Google Photos بصورت رایگان از فروشگاه آیتونز قابل دریافت است.

 

Wunderlist

افرادی که به دنبال اپلیکیشن‌های تهیه لیست و طبقه‌بندی کارها برای یادآوری بهتر هستند قطعا نام Wunderlist را شنیده‌اند، چرا که یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها درمیان کاربران محسوب می‌شود. علاوه بر کارآیی مفید، این اپلیکیشن ویجت‌های مناسب و کارآمدی دارد که درمجموع می‌توان آن‌ها را به سه ویجت تقسیم کرد.

بوسیله دو ویجت اولی شما می‌توانید به سرعت کارهای مد نظر خود را به لیست اضافه کنید تا به شما یادآوری شود، و ویجت سوم تمامی کارهای مد نظر شما را بصورت لیست برروی صفحه اصلی تلفن هوشمندتان به شما نشان می‌دهد. Wunderlist بسیار روان و آسان برای استفاده است. شما می‌توانید اتفاقات و وقایع مختلف را برای یادآوری به آن اضافه کنید یا حتی از آن برای نوت برداری استفاده کنید.

نسخه رایگان این برنامه می‌تواند تمامی نیازهای شما را برطرف کند، درحالیکه برای دسترسی به محتوای ویژه آن میبایست اشتراک پرمیوم تهیه کرده و ماهانه 4٫99 دلار پرداخت کنید.

 

Day One 2

Day One 2 یک اپلیکیشن زیبا و کارآمد برای ژورنالیست‌ها است که به کاربران خود اجازه می‌دهد سوژه‌های مورد نظرشان را به سرعت ثبت و ظبط کنند و آنان را برای دیگران ارسال کنند. محیط کاربری اپلیکشن بسیار ساده است و از این نظر در حین استفاده از آن به مشکلی برنخواهید خورد. پیام شما می‌تواند حاوی یک متن باشد یا ماکسیمم ده تصویر را ثبت کنید و اپلیکیشن بطور اتوماتیک تمام اطلاعات موجود از قبیل تاریخ، ساعت، مکان و… را درخصوص تصاویر یا اطلاعات ثبت شده ذخیره می‌کند.

شما می‌توانید دیگر شبکه‌های اجتماعی خود از قبیل فیسبوک یا توییتر را نیز به آن متصل کنید تا بصورت همزمان اطلاعات مورد نظرتان را برروی آنان نیز به اشتراک بگذارید.

Day One 2 بصورت رایگان و با پرداخت‌های درون برنامه‌ای از فروشگاه آیتونز قابل دریافت است.

 

Airmail

اپلیکیشن Airmail، یکی از کلاینت‌های معروف ایمیل است که برروی سیستم عامل ios قابل دسترس است. این اپلیکیشن تا پیش از این تنها در مک قابل استفاده بود. توسط این برنامه می‌توانید به ایمیل سرویس‌های Gmail، iCloud، Outlook و Exchange دسترسی داشته باشید و همچنین تحت iCloud، تنظیمات هر دو نسخه iOS و مک را سینک کنید.

از دیگر قابلیت‌های جذاب این برنامه می‌توان به امکان دسترسی به محتویات برنامه‌های Google Drive، Dropbox، Microsoft OneDrive، Wunderlist، Fantastical، Deliveries و… برای استفاده در ایمیل اشاره کرد. قابلیت‌ Snooze که طرفداران Mailbox با آن آشنایی دارند هم در این برنامه وجود دارد.

شما می‌توانید Airmail را با قیمت 4٫99 دلار از فروشگاه ایتونز دریافت کنید.

 

Venmo

اپلیکیشن Venmo یکی از محصولات پیشرفت فناوری‌های مالی در چند سال اخیر است. اپلیکیشن Venmo  در سال 2016 توسط پی‌پال به جهان معرفی شد. Venmo در واقع یک سرویس انتقال پول است که افراد می‌توانند برای انجام تراکنش‌های مالی بین خانواده و دوستانشان از این اپلیکیشن استفاده کنند. Venmo با خدمات رایگانی که در یک سال اخیر ارائه کرده است، تبدیل به محبوب‌ترین اپلیکیشن حوزه مدیریت مالی در جهان شده است و به تنهایی در سال 2016 که اولین سال انتشارش بود، توانست بیش از 17٫6 میلیارد دلار پول انتقال دهد و تبدیل به موفق‌ترین زیر مجموعه پی‌پال شود.

کاربران اپلیکیشن ونمو Venmo اگر بخواهند از طریق کارت بانکی و یا یک حساب بانکی پول انتقال دهند، سیستم ونمو Venmo از آن‌ها هیچ کمسیونی دریافت نمی‌کند و افراد قادر خواهند بود به شکل کاملا رایگان تا 3 مرتبه در روز از طریق این اپلیکیشن پول انتقال دهند اما اگر بخواهند از طریق کارت‌های اعتباری وابسته به کمپانی‌های ارائه دهنده مانند مسترکارت و ویزاکارت پول انتقال دهند باید یک تا سه درصد کمسیون بپردازند که به نظر میزان بسیار مناسبی می‌باشد.

شما می‌توانید Venmo را بصورت رایگان از فروشگاه آیتونز دریافت کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان