ساماندهی حوزه طراحی زیورآلات ضروری است

اولین جلسه هماهنگی بخش زیورآلات کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در محل این کارگروه برگزار و بر ضرورت ساماندهی حوزه طراحی زیورآلات تاکید شد.

ساماندهی حوزه طراحی زیورآلات ضروری است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از  روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس، در این جلسه موضوعاتی مانند ضرورت انسجام بخشی فعالیت ­ها، ساماندهی و افزایش ثمربخشی طراحی در این حوزه­، ایجاد ارتباط فعال در بین طراحان زیورآلات، برقراری حلقه ارتباطی بین اجزا در برگیرنده، تجاری­‌سازی محصولات، افزایش دانش فنی، حمایت از نوآوری­‌ها و بین ساختار و بررسی چالش‌­های در پیش رو مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

در این جلسه حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با تشکر از فعالیت تمامی دست­اندرکاران و هنرمندان و پیشکسوتان و داوران بخش زیورآلات هفتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس کشور از حمایت این کارگروه برای ایجادی ساختاری مناسب و تاثیر گذار و برنامه­ ریزی راهبردی و ایجاد ساختار مناسب با توجه به ارزش‌های تمدنی و فرهنگی ایران اسلامی و هم­چنین افزایش فعالیت تا بخش زیورآلات کارگروه را خواستار شد.

در ادامه مقرر شد با توجه به اهمیت موضوع و وجود ظرفیت­های گسترده طراحی زیورآلات در سراسر کشور اقدامات لازم برای برنامه‌ریزی و ساماندهی این حوزه به صورت هدفمند و پیش ­بینی ساختاری مناسب و با مشارکت تمامی دست­اندرکاران علمی، دانشگاهی، صنفی و با حضور هنرمندان پیشکسوت صورت پذیرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر