دهنوی کارت زرد داور را شوت کرد(عکس)

هافبک تیم صبای قم در ثانیه های پایانی دیدار با گسترش فولاد حرکت عجیبی انجام داد که می تواند منجر به محرومیتش شود.

به گزارش "ورزش‌سه"، در وقت های تلف شده نیمه دوم دیدار گسترش فولاد و صبای قم قاسم دهنوی هافبک صبا روی مسعود ابراهیم زاده خطایی انجام داد که از نگاه داور قابلیت دریافت کارت زرد را داشت. در ادامه وقتی داور به دهنوی کارت زرد نشان داد درست در لحظه‌ای که روح الله شریفی کارت را از جیبش بیرون آورد، دهنوی هم دستش را بالا آورد تا با برخورد دست این دو نفر، کارت زرد از دست شریفی روی زمین بیفتد. حرکتی که نمی شود درباره تعمدی بودن آن نظر قطعی داد. 


البته این پایان ماجرا نبود، حرکت زشتی و تعمدی دهنوی در جایی انجام شد که وقتی داور خم شد تا کارت زرد روی زمین افتاده را بردارد، این بازیکن کارت را چند متر جلوتر شوت کرد؛ اقدامی که کارت زرد دوم و کارت قرمز را برای دهنوی به همراه داشت. 


دهنوی که به تصمیم داور برای اخراجش اعتراض داشت، چند دقیقه ای در زمین قدم زد و نمی خواست زمین را ترک کند که در نهایت صمد مرفاوی او را به طرف زمین رهسپار کرد و این غائله ختم به خیر شد.


با وجود اینکه دهنوی در زمین مسابقه با کارت قرمز جریمه شد اما احتمالا اقدام او برای شوت کردن کارت زرد داور با واکنش کمیته انضباطی و محرومیت هافبک باتجربه صبا مواجه شود.

 

 

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر