مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان خبر داد:

برگزاری جشن‌های گلریزان درسیستان و بلوچستان همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان

مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان در اولین نشست این ستادکه با حضور هیات مدیره صبح امروز در محل دفتر رئیس کل دادگستری استان برگزار گردید از برگزاری جشن‌های گلریزان درسیستان و بلوچستان همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان خبر داد.

برگزاری جشن‌های گلریزان درسیستان و بلوچستان همزمان با آغاز ماه مبارک رمضانبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان در اولین نشست این ستادکه با حضور هیات مدیره صبح امروز در محل دفتر رئیس کل دادگستری استان برگزار گردید از برگزاری جشن‌های گلریزان درسیستان و بلوچستان همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان خبر داد.

رحمدل بامری افزود: برگزاری هر چه باشکوهتر جشن گلریزان در تمام شهر‌های استان یکی از برنامه‌های محوری استان در سال جدید است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان بیان داشت: چندین جلسه برای جلب کمک‌های مردمی و خیرین با گروه‌ها و افراد خیر برگزار خواهد شد.

بامری افزود: در جلسه امروز این ستاد، 10 فقره پرونده مورد بررسی که 6 فقره پرونده مالی،3 فقره مهریه و یک فقره مربوط به حوادث رانندگی بود که مبلغ کل بدهی بالغ 6/384/010/600 ریال که از این میزان 2/958/275/793 ریال گذشت از شکات و 1/784/055/000 ریال کمک ستاد دیه و مابقی نقدینگی و پرداخت شرکت بیمه بوده است.

وی افزود: ستاد دیه تلاش خواهد کرد آمارزندانیان جرائم غیر عمد در سال جدید کاهش و به پایین‌ترین میزان خودبرسد.

این مقام مسول از مردم متعهد و خیرین استان خواست تا کمک به این ستاد و زندانیان جرائم غیر عمد را در الویت و فهرست برنامه‌های خیرخواهانه خود قرار دهندو در جشن‌های گلریزان حضور پررنگ تری داشته باشند.
 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان