در گفتگو با مهر مطرح شد:

برپایی نمایشگاه‌های صنایع دستی در ۷۰ نقطه کرمانشاه طی نوروز ۹۶

کرمانشاه- معاون اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه، از برپایی نمایشگاه و سیاه‌چادرهای صنایع دستی در ۷۰ نقطه استان طی نوروز ۹۶ خبر داد.

برپایی نمایشگاه‌های صنایع دستی در 70 نقطه کرمانشاه طی نوروز 96

پروانه حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص برنامه‌های معاونت صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه برای نوروز 96 گفت: به مناسبت نوروز 96 در کلیه شهرستان‌های استان قطعا نمایشگاه‌های صنایع دستی، سوغات و سیاه چادرهای عرضه محصولات بومی و محلی خواهیم داشت.

وی افزود: 14 نمایشگاه اصلی در 14 شهرستان استان خواهیم داشت و بزرگترین نمایشگاه صنایع دستی استان نیز در طاقبستان با حداقل 120 غرفه و 18 سیاه چادر برپا می شود.

معاون اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه تصریح کرد: نمایشگاه طاقبستان، نمایشگاه تخصصی صنایع دستی و سوغات است.

وی از برنامه ریزی برای نوروزی متفاوت از نوروز سال های گذشته در استان خبر داد و گفت: همه چیز در این زمینه برنامه ریزی شده خواهد بود و نمایشگاه های مد نظر به نو احسن برگزار می شوند.

حیدری هم چنین از برپایی نمایشگاهی نیز در منطقه تاریخی- گردشگری- جهانی بیستون طی این ایام خبر داد و گفت: این نمایشگاه نیز تخصصی صنایع دستی و سوغات است.

وی افزود: با هماهنگی شهرداری ها نیز در اکثر نقاط استان شاهد برپایی سیاه چادرهای صنایع دستی و سوغات نیز خواهیم بود.

معاون اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه از برپایی نمایشگاه ‌و سیاه‌چادرهای صنایع دستی در بیش از 70 نقطه استان کرمانشاه خبر داد.

وی تصریح کرد: البته در صورت استقبال از نمایشگاه های مذکور احتمال افزایش تعداد آن در ایام نوروز نیز خواهد بود اما سعی ما این است که در تمام نقاط استان نمایشگاه و سیاه چادر داشته باشیم.

حیدری گفت: با توجه به مسائل جوی نیز ممکن است در روند برگزاری نمایشگاه ها و سیاه چادرها مشکلاتی نیز رخ دهند اما طبق برنامه ریزی صورت گرفته بیش از 70 نمایشگاه برپا و در کنار آنها نیز برنامه های جنبی متعددی تدارک دیده شده است.

وی افزود: اجرای گروه های موسیقی، رقص محلی(هلپرکه) و... از جمله این برنامه ها است و در واقع نمایشگاه های ما علاوه بر اینکه محلی برای فروش تولیدات دستی و محلی استان می شوند، مکانی نیز برای معرفی فرهنگ بومی و محلی استان خواهند بود. هم چنین سعی ما این است که لحظات شادی بخشی برای مسافران نوروزی فراهم کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر