برنامه Nest برای اهدای ۱ میلیون ترموستات هوشمند به خانواده های کم درآمد

کمپانی Nest دیروز اعلام کرد برای نشان دادن هر چه بهتر سهم زیاد مصرف انرژی در سبد هزینه های خانوارهای کم درآمد قصد دارد با همکاری چند موسسه خیریه حدود ۱ میلیون ترموسوتات هوشمند خود را در اختیار این قبیل خانواده ها قرار دهد.

برنامه Nest برای اهدای 1 میلیون ترموستات هوشمند به خانواده های کم درآمد

کمپانی Nest دیروز اعلام کرد برای نشان دادن هر چه بهتر سهم زیاد مصرف انرژی در سبد هزینه های خانوارهای کم درآمد قصد دارد با همکاری چند موسسه خیریه حدود 1 میلیون ترموسوتات هوشمند خود را در اختیار این قبیل خانواده ها قرار دهد.

به طور متوسط هزینه های مربوط به مصرف انرژی حدود 3.5 درصد از کل درآمدهای یک خانوار متوسط آمریکایی در سال را به خود اختصاص می دهد، اما در خصوص افراد کم درآمدتر این رقم گاهی به 20 درصد نیز افزایش می یابد که این می تواند مشکلات زیادی را برای خانواده ها ایجاد نماید.

قرار است با اهدای ترموستات های هوشمند Nest و در قالب یک پروژه 5 ساله عام المنفعه فرهنگ بهینه سازی مصرف انرژی در بیش از 1 میلیون خانواده ساکن ایالات متحده آمریکا نهادینه شود.

ترموستات هوشمند نست Nest

البته تمام ترموستات های مورد بحث به رایگان ارائه نخواهند شد و قرار است بخشی از هزینه های تهیه این تعداد توسط برخی موسسات خیره و غیر انتفاعی فعال در زمینه انرژی تامین شود.

لازم به ذکر است که قیمت هر کدام از ترموستات های مورد بحث در حالت عادی برابر با 169 دلار است که نست حدود 500 هزار دلار از قیمت یک میلیون دستگاه را به خریداران تخفیف داده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر