عروجی معذرت خواهی کرد؛

ناظم الشریعه: حسن‌زاده دعوت شد چون تیم نیاز به بزرگتر داشت

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران علت دعوت از دو بازیکن باتجربه به این تیم را برای بازی با عراق اعلام کرد.

ناظم الشریعه: حسن‌زاده دعوت شد چون تیم نیاز به بزرگتر داشت

سیدمحمد ناظم الشریعه در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره اعلام لیست بازیکنان تیم ملی فوتسال و بازی تدارکاتی با عراق، گفت: پنجشنبه بازیکنان به اردوی شیراز آمدند و یک ریکاوری داشتیم. روز گذشته تمرین خوبی برگزار کردیم و امروز شنبه هم آماده بازی با عراق هستیم. بعد از دو بازی با عراق (امروز و فردا) تمرینات تیم تا پنجم فروردین تعطیل می شود و از آن روز مجددا تمرینات را آغاز می کنیم.

وی افزود: ابوالقاسم عروجی که نزدیک به دو سال در تیم ملی نبود. او یکی از بازیکنان خوب لیگ بود و همچنین به خاطر مشکلات قبلی عذرخواهی و اظهار پشیمانی کرد که ما هم او را دعوت کردیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص دعوت از علی اصغر حسن زاده هم گفت: ما بازیکنان جوانی دعوت کرده ایم و این بازیکنان جوان به یک بازیکن بزرگتر و لیدر نیاز دارند. به همین دلیل حسن زاده را به این اردو فراخواندیم.

ناظم الشریعه در پاسخ به این سئوال که تیم ملی فوتسال چه زمانی برای بازی با کرواسی عازم این کشور می شود؟ تاکید کرد: به احتمال زیاد 13 فروردین عازم کرواسی هستیم تا روزهای شانزدهم و هفدهم با این تیم دو بازی تدارکاتی انجام بدهیم.

وی در خصوص همزمانی سفر تیم ملی با تیم امید به فرانسه تاکید کرد: متاسفانه بازی تیم ملی با کرواسی و تیم امید با فرانسه همزمان  شده است و نمی توانم تیم امید را همراهی کنم. هرچند تیم امید واجبتر است و باید در مسابقات قهرمانی آسیا به میدان برود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر