«کوتینیو» و اولین شانس کسب قهرمانی با بارسلونا

فلیپه کوتینیو که به تازگی به بارسلونا ملحق شده در دیدار روز شنبه اولین موقعیت برای رسیدن به قهرمانی با لباس این تیم را دارد.

«کوتینیو» و اولین شانس کسب قهرمانی با بارسلونا

به گزارش خبرگزاری مهر، در دیدار روز شنبه فلیپه کوتینیو این شانس را دارد که برای اولین بار از زمان پوشیدن لباس تیم فوتبال بارسلونا قهرمانی را تجربه کند. شانسی که او اصلا دوست ندارد به راحتی از دستش بدهد.

بارسلونا باید در مادرید با سویا بازی کند و البته شانس اصلی قهرمانی هم هست. کوتینیو در این باره مصاحبه‌ای کرده است. بازیکن سابق لیورپول در این مسابقه گفت: به این تیم آمدم تا در چنین بازی‌هایی حضور داشته باشم و عنوان‌های زیادی کسب کنم. این که بتوانی در یک فینال بازی کنی حس بسیار شیرینی است که اهمیت بسیاری در زندگی هر بازیکنی دارد.

کوتینیو در ادامه گفت: هرچه به این بازی نزدیک‌تر می‎شویم تمایل من برای بازی کردن در این دیدار بیشتر می‌شود و شدیدا انگیزه دارم تا در آن بازی حضور داشته باشم. این اولین شانس من برای حضور در یک فینال با لباس بارسلونا است و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.

ستاره سابق لیورپول این چنین ادامه داد: در یک فینال هرگز نمی‌دانی چه اتفاقی قرار است بیافتد. این نوع بازی‌ها کاملا متفاوت هستند، بازی بزرگی است و باید مثل همیشه خودمان بازی کنیم، ما همیشه برای بردن تلاش می‎کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر