ماهان شبکه ایرانیان

سلیمی در تشریح جلسه کمیسیون شوراها مطرح کرد:

تاکید نمایندگان بر مشارکت بخش غیردولتی در ساماندهی پسماندها

سخنگوی کمیسیون شوراها در مجلس از بررسی لایحه کمک به ساماندهی پسماندهای عادی با اولویت استان‌های ساحلی و کلانشهرها با مشارکت بخش غیردولتی در کمیسیون متبوعش خبر داد.

تاکید نمایندگان بر مشارکت بخش غیردولتی در ساماندهی پسماندها

به گزاری خبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، اصغر سلیمی سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس در تشریح دستور کار جلسه امروز (یکشنبه) کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی، گفت: بررسی لایحه کمک به ساماندهی پسماندهای عادی با اولویت استان‌های ساحلی و کلانشهرها با مشارکت بخش غیردولتی در دستورکار امروز نمایندگان قرار داشت.

وی افزود: در جلسه امروز پس از بحث و بررسی اولویت استان‌های ساحلی و کلانشهرها از عنوان حذف و بر مشارکت بخش غیردولتی تاکید شد.

سلیمی با اشاره به اینکه روزانه 9 هزار تن زباله در تهران تولید می شود از این رو با مشارکت بخش خصوصی می توان مشکل پسماندهای شهرهای بزرگ را حل کرد، ادامه داد: همچنین نمایندگان اعتقاد داشتند باید برای فعالیت بخش خصوصی زمینه فعالیت تسهیل شود.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نمایندگان دولت و مرکز پژوهش ها نیز در جلسه حضور داشتند، خاطرنشان کرد: باید یادآور شد که در بودجه سال جاری هزار میلیارد اعتبار برای ساماندهی پسماند اختصاص یافته که امیدواریم در این خصوص به اهداف پیش بینی شده دست یابیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان