ماهان شبکه ایرانیان

بنا بر اعلام مسئولان برگزاری مسابقات

بازی‌های فینال و رده‌بندی لیگ برتر والیبال بلیت‌فروشی ندارد/ هواداران بدون هماهنگی به سالن نروند

مسئولان برگزاری رقابت‌های فینال و رده‌بندی لیگ برتر والیبال اعلام کردند که این مسابقات بلیت فروشی نخواهد داشت.

بازی‌های فینال و رده‌بندی لیگ برتر والیبال بلیت‌فروشی ندارد/ هواداران بدون هماهنگی به سالن نروند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار رده‌بندی و فینال لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور فردا در خانه والیبال تهران برگزار می‌شود. با توجه به اتفاقاتی که در بازی نخست فینال و همچنین بازی های مرحله نیمه‌نهایی رخ داد، مسئولان برگزاری مسابقات مجبور شدند بار دیگر اعلام کنند که برای بازی‌های فینال و رده‌بندی در خانه والیبال تهران بلیت فروشی نخواهد شد.

بنا بر اعلام میثم پورجلالی، ظرفیت سالن خانه والیبال 1800 صندلی یعنی 1800 نفر است. وی ادامه داد: برای بازی رده‌بندی بین تیم‌های سایپا و شهرداری ارومیه 10 درصد از صندلی‌ها به هواداران تیم میهمان یعنی شهرداری ارومیه تعلق خواهد داشت و بیشتر از این تعداد نمی‌توانند وارد سالن شوند. سایر بلیت‌ها هم در اختیار باشگاه سایپا خواهد بود. بنابراین از هواداران ارومیه درخواست می‌کنم تا بدون هماهنگی با باشگاه خود به سالن نیایند، چراکه سهمیه بلیت‌هایشان در اختیار باشگاه شهرداری ارومیه است.

پورجلالی خاطرنشان کرد: برای بازی فینال بین تیم‌های پیکان و بانک سرمایه شرایط کمی فرق می‌کند. بنا بر آیین نامه سازمان لیگ تقسیم بندی بلیت‌ها برای این مسابقه به صورت 50 -50 است، اما با توجه به اینکه پیکان در این مسابقه میزبان محسوب می‌شود می‌تواند جایگاه مخصوص تماشاگرانش را خودش اتنخاب کند.

وی گفت: در مجموع بازهم تاکید می‌کنم که برای روز یک‌شنبه هیچ بلیتی در سالن خانه والیبال فروخته نمی‌شود و از هواداران تمام تیم‌ها درخواست می‌کنم بدون هماهنگی با باشگاه‌های خود به سالن خانه والیبال نیایند، چراکه ما شرمنده آنها خواهیم شد.

س

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان