A Quiet Place به صدر جدول باکس آفیس بازمی‌گردد

فیلم «یک مکان ساکت» A Quiet Place از کمپانی پارامونت پیکچرز Paramount Pictures پس از سقوط به جایگاه دوم در آخر هفته‌ی گذشته، اکنون با 22 میلیون دلار فروش مجدداً به صدر جدول باکس آفیس آمریکای شمالی بازمی‌گردد. این فیلم پس از سه هفته به مجموع فروش 132.4 میلیون دلار رسیده است. «یک مکان ساکت» A Quiet Place در این آخر هفته در عرصه‌ی بین‌المللی 15 میلیون دلار از 57 مارکت فروش داشت و توانست جمع فروش خارجی خود را به 74.8 میلیون دلار برساند، با وجودی که همچنان در چین (18 می)، فرانسه (20 ژوئن) و ژاپن (14 سپتامبر) اکران نشده است. این فیلم در عرصه‌ی جهانی به فروش 207.2 میلیون دلار دست‌یافته است. «یک مکان ساکت» A Quiet Place که با هزینه‌ای بالغ‌بر تنها 17 میلیون دلار تولید شده به کارگردانی جان کرازینسکی John Krasinski ساخته شده است که خود در مقابل همسر واقعی‌اش امیلی بلانت Emily Blunt، نوا جوپ Noah Jupe و میلیسنت زیموندز Millicent Simmonds بازی می‌کند.اکشن ماجراجویانه‌ی «رمپیج» Rampage از کمپانی وارنر بروز پیکچرز Warner Bros. Pictures در دومین آخر هفته‌ی خود 21 میلیون دلار فروش داشت و جمع فروش خود را به 66.6 میلیون دلار رساند، با اختلاف کمی در جایگاه دوم قرار گرفت. این فیلم در سطح بین‌المللی با فروش 57 میلیون دلار در 61 منطقه جمع فروش خارجی خود را به 216.4 میلیون دلار و جمع فروش جهانی خود را به 283 میلیون دلار رساند (که 106.6 میلیون دلار آن مختص چین بود). در این فیلم که بر اساس یک بازی ویدیویی و به کارگردانی برد پیتون Brad Peyton ساخته شده است، دواین جانسون Dwayne Johnson، نائومی هریس Naomie Harris، مالین آکرمن Malin Akerman، جیک لیسی Jake Lacy، جو مانجانیلو Joe Manganiello و جفری دین مورگان Jeffrey Dean Morgan بازی می‌کنند. هزینه‌ی ساخت این فیلم 120 میلیون دلار بوده است.کمدی جدید کمپانی اس‌تی‌اکس‌فیلمز STXfilms به نام I Feel Pretty با درخشش ایمی شومر Amy Schumer با فروش تخمینی 16.2 میلیون دلار از 3440 سالن سینما و میانگین فروش 4715 دلار برای هر سالن سینما، در جایگاه سوم جدول باکس آفیس آمریکای شمالی قرار گرفت. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی ابی کوهن Abby Kohn و مارک سیلورستاین Marc Silverstein با بودجه‌ی 32 میلیون دلار ساخته شد و در آن میشل ویلیامز Michelle Williams، روری اسکوول Rory Scovel، امیلی راتایکوفسکی Emily Ratajkowski، بیزی فیلیپس Busy Phillips، ایدی برایانت Aidy Bryant، تام هاپر Tom Hopper، نائومی کمپبل Naomi Campbell و لارن هوتن Lauren Hutton بازی می‌کنند. I Feel Pretty در سینمااسکور از سوی مخاطبان خود امتیاز B+ را دریافت کرد.جایگاه چهارم جدول باکس آفیس متعلق به Super Troopers 2 از کمپانی فاکس سرچ‌لایت پیکچرز Fox Searchlight Pictures بود. این فیلم با 14.7 میلیون دلار فروش از 2038 سالن سینما اکران شد که میانگین فروش آن برای هر سالن سینما 7213 دلار بود. این فیلم که بودجه‌ی ساخت آن تنها 13.5 میلیون دلار بود امتیاز B+ در سینمااسکور کسب کرد.
«جرئت یا حقیقت» Truth or Dare از کمپانی بلوم‌هاوس Blumhouse و یونیورسال پیکچرز Universal Pictures آخرین جایگاه جدول پنج فیلم برتر باکس آفیس آمریکای شمالی را به دست آورد. این فیلم با 7.9 میلیون دلار فروش در این آخر هفته، جمع فروش داخل آمریکا را به 30.4 میلیون دلار رسانده است و همچنین در عرصه‌ی بین‌المللی 7.9 میلیون دلار فروش داشت که جمع فروش جهانی‌اش را به 38.3 میلیون دلار رساند. این فیلم ترسناک تنها با 3.5 میلیون دلار و به کارگردانی جف والدو Jeff Wadlow ساخته شده است و در آن لوسی هیل Lucy Hale، تایلر پوزی Tyler Posey، وایولت بین Violett Beane، نولان جرارد فانک Nolan Gerard Funk، هیدن زتو Hayden Szeto و سوفیا تایلر علی Sophia Taylor Ali ایفای نقش می‌کنند.«بازیکن یک آماده» Ready Player One به کارگردانی استیون اسپیلبرگ Steven Spielberg از کمپانی وارنر Warner در جایگاه ششم قرار گرفت و با فروش 7.5 میلیون دلاری خود در این آخر هفته، جمع فروش خود پس از چهار هفته را به 126.2 میلیون دلار رساند. در این فیلم تای شرایدن Tye Sheridan، اولیویا کوک Olivia Cooke، بن مندلسون Ben Mendelsohn، تی.جی. میلر T.J. Miller، سایمون پگ Simon Pegg و مارک رایلنس Mark Rylance بازی می‌کنند.

کپی برداری و نقل این مطلب به هر شکل از جمله برای همه نشریه‌ها، وبلاگ‌ها و سایت های اینترنتی بدون ذکر دقیق کلمات “منبع: بلاگ نماوا” ممنوع است و شامل پیگرد قضایی می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر