معاون پارلمانی رئیس جمهور:

موفقیت های امروز جبهه مقاومت مرهون مدافعان حرم است

تبریز - معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به حضور مستشاری ایران در جبهه مقاومت، گفت: موفقیت های امروز جبهه مقاومت مرهون سپاه، ارتش و مدافعان حرم است.

موفقیت های امروز جبهه مقاومت مرهون مدافعان حرم است

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی امیری عصر امروز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اهر با اشاره به اینکه اواخر سال 91 و اوایل سال 92 کشور از سوی تروریست های داعشی تهدید می شد اظهار داشت: البته آنهایی که اطلاع دارند می دانند هدف نهایی داعش برچیدن نظام جمهوری اسلامی ایران نبود، بلکه در صدد برچیده شدن تشیع بودند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: همانطور که می دانیم شهدای مدافع حرم، سپاه قدس و ارتش که با فرماندهی سردار سرافراز قاسم سلیمانی به صورت مستشاری حضور داشتند نه تنها داعشی ها را از مرزهای جمهوری اسلامی به دور راندند بلکه بساط داعش را از عراق و سوریه برچیدند و در واقع موفقیت های امروز جبهه مقاومت مرهون سپاه، ارتش و مدافعان حرم است.

وی در ادامه بابیان اینکه با مدیریت رئیس جمهوری تورمی که به 45 درصد رسیده بود را به تک رقمی رساندیم، گفت: اکنون که می بینیم تجار و سرمایه گذاران خارجی، ایران را برای سرمایه گذاری انتخاب می کنند بی دلیل نیست؛ بلکه به خاطر امنیت پایداری است که نیروهای نظامی و امنیتی تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا تامین کرده اند، شکل گرفته است.

اتحاد و وحدت ملی از مولفه‌های توسعه متوازن کشور است

امیری اتحاد، انسجام و وحدت ملی را از مولفه‌های توسعه متوازن کشور ذکر کرد، گفت: باید بدانیم دشمنان ما اتحاد و انسجام ملی ایرانیان را هدف گرفته‌اند و امروز تمام اقوام و گروهها چه اصلاح‌طلب و چه اصول‌گرا باید در کنار هم باشیم و با بدخواهان ایران اسلامی مبارزه کنیم.

وی با تاکید بر این‌که در دوران دفاع مقدس در مقابل 30 کشور متجاوز از کشورمان محافظت کردیم اما تنهایی احساس نکردیم چون همه در کنار هم بودیم، اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس جوان‌های بسیاری دادیم ولی نگذاشتیم حتی وجبی از خاک کشور دست دشمن بیفتد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تصریح کرد: همه ما در یک کشتی واحد و بر حول محور مقام معظم رهبری هستیم ولی اگر خدای‌ناکرده این کشتی غرق شود اصلاح‌طلب و اصول‌گرا و اعتدال‌گرا نمی‌شناسد، در واقع هدف باید اتحاد و انسجام باشد.

امیری در پایان تصریح کرد: با همه‌ محدودیت‌های مالی که داریم ولی مسئولان شهرستان اهر به خوبی مدیریت کرده‌اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان