به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه نسیم، نخستین جلسه تخصصی مدیران و برنامه سازان شبکه نسیم در سال 97 برگزار شد و در ابتدای این جلسه که روز گذشته چهارم اردیبهشت برپا شد محمد احسانی مدیر شبکه نسیم با اشاره به موفقیت برنامه ها در جذب مخاطب حداکثری به ویژه در مقطع نوروز، ضرورت پایش مستمر و شناخت نقاط قوت و ضعف در مسیر برنامه سازی را یادآور شد.
وی همچنین بر ترویج مثبت اندیشی در برنامه ها به عنوان گفتمان شبکه تاکید کرد.
رضا پورحسین قائم مقام سیما نیز در سخنانی مفهوم مثبت اندیشی در زندگی فردی و اجتماعی و نحوه گفتمان سازی رسانه ای در این حوزه را تبیین کرد.
سپس هریک از برنامه سازان نظرات خود درباره برنامه ها و مسایل مربوط را مطرح کردند.