ماهان شبکه ایرانیان

تمبر یادبود آیت الله هاشمی رفسنجانی رونمایی شد

همزمان با آغاز یکصد و چهلمین سال فعالیت وزارت ارتباطات، ششمین دوره جایزه ملی کیفیت آی سی تی برگزار و تمبر یابودبود آیت الله هاشمی رفسنجانی رونمایی شد.

تمبر یادبود آیت الله هاشمی رفسنجانی رونمایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، ششمین دوره جایزه ملی کیفیت شرکت ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز شنبه با حضور وزیر ارتباطات و معاونان این وزارتخانه و دبیر شورای عالی فضای مجازی برگزار شد و از برگزیدگان ششمین دوره این جشنواره تقدیر به عمل آمد.

در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات طبق مصوبه 104 شورای عالی سیاستگذاری جایزه ملی کیفیت ایران، جایزه ملی کیفیت در این حوزه به وزارت ارتباطات محول شده و این وزارتخانه با مدیریت شرکت ارتباطات زیرساخت و حضور سازمان ملی استاندارد، سازمان تنظیم مقررات و انجمن ملی کیفیت ایران برگزیدگان کیفی این بخش را در سطح کشور ارزیابی و معرفی می کنند. این جایزه با هدف معرفی توانمندی شرکت های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و رفع نواقص خدمات دهی آنها برگزار می‌شود و در این مراسم 5 شرکت گواهینامه اهتمام، 4 شرکت گواهینامه اشتهاریک ستاره، 4 شرکت گواهی اشتهار2 ستاره، یک شرکت گواهی اشتهار3 ستاره و دو شرکت لوح سرآمد دریافت کردند.

همچنین در این مراسم از تمبر یادبودآیت الله هاشمی رفسنجانی همزمان با آغاز یکصد و چهلمین سال فعالیت وزارت ارتباطات رونمایی شد.

رونمایی از تمبر رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور عفت مرعشی همسر و محسن و فاطمه هاشمی رفسنجانی فرزندان این مرحوم برگزار شد.

در این مراسم محسن هاشمی با اشاره به ایثارگری های قبل و بعد از انقلاب آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: پدرم آینده نگری را در کنار دینداری مد نظر داشت و همواره به توسعه ایران فکر می کرد و از ابتدای فعالیت در این حوزه به دنبال کلیدی برای قرآن بود به نحوی برای هر بار که به زندان می رفت قسمتی از آن را تکمیل می کرد و در آخرین زندان با 22 دفترچه از محتوای قرآن از زندان خارج شد که این مطالب در قالب 50 جلد در خدمت قرآن پژوهان قرار گرفت.

ادامه دارد...

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان