رئیس کل دادگستری استان گلستان تاکید کرد

دستگاه قضایی آماده دریافت طرح‌های ابتکاری در حوزه ارتقای فرهنگ عمومی و سازمانی

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: حضور قضات روحانی فرصت مغتنمی در دستگاه قضایی استان است و می‌توان از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های آنان در ارتقای فرهنگی و اخلاقی کارکنان بهره‌مند شد.

دستگاه قضایی آماده دریافت طرح‌های ابتکاری در حوزه ارتقای فرهنگ عمومی و سازمانیبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، هادی هاشمیان در جلسه با قضات روحانی دادگستری‌های استان از قضات روحانی استان خواست برنامه‌های فرهنگی ابتکاری متناسب با نیاز اقشار مختلف را برای ارتقای اخلاق درون سازمانی و فرهنگ عمومی ارائه کنند.

این مقام قضایی با بیان این که نیاز امروز ما توجه ویژه به مقوله اخلاق است افزود: آمار و ارقام نشان می‌دهد بیشتر پرونده‌های کیفری و حقوقی مانند توهین، تهدید، نزاع و مطالبه طلب است که به جای محتوای قضایی بیشتر محتوای اخلاقی دارند.

هاشمیان تصریح کرد: اگر قناعت به حق خود، احترام به شخصیت دیگران و ادای دین در افراد نهادینه شود بسیاری از این پرونده‌ها هرگز در محاکم تشکیل نمی‌شود.

این مقام ارشد قضایی استان، تحکیم وحدت و پاسخگویی به سوالات و ابهامات دینی و شرعی همکاران را از دیگر وظایف قضات روحانی در دادگستری‌ها عنوان کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر