انتشار رندری دیگر از موبایل ال جی G۷ ThinQ؛ این بار در رنگ مشکی سپیده دم

موبایل مورد انتظار LG G۷ ThinQ اخیراً یکبار دیگر در رندی تازه رویت شده و این بار شاهد آن در رنگ «مشکی سپیده دم» هستیم

انتشار رندری دیگر از موبایل ال جی G7 ThinQ؛ این بار در رنگ مشکی سپیده دم

موبایل مورد انتظار LG G7 ThinQ اخیراً یکبار دیگر در رندی تازه رویت شده و این بار شاهد آن در رنگ «مشکی سپیده دم» هستیم. ال جی از مدت ها پیش تایید کرده که این اسمارت فون روز دوم ماه مه در شهر نیویورک رونمایی می شود و در مدت زمان کوتاهی که تا آن روز باقی مانده، اخبار افشایی یکی پس از دیگری از راه می رسند؛ رندر اخیر نیز توسط افشاگر نام آشنا، ایوان بلس در توییتر منتشر شده است.

این مدل تیره رنگ قرار است در کنار رنگ «خاکستری پلاتینیومی» جزو مدل های استاندارد G7 ThinQ باشد که در سراسر جهان عرضه می شود؛ با این حال بسته به هر بازار، مشتریان قادر به خرید مدل رزگلد یا آبی نیز خواهند بود که به صورت مات از راه می رسند.

از منظر مشخصات سخت افزاری، LG G7 ThinQ قرار است به نمایشگری بلندقامت به همراه بریدگی کوچکی در بالا مجهر باشد و امکان شخصی سازی این بریدگی به صورت نرم افزاری نیز وجود خواهد داشت. در پشت، دوربینی دوگانه قرار گرفته که از دو سنسور 16 مگاپیکسلی و فلاش LED دوگانه بهره می برد و احتمالاً شاهد سنسور ضربان قلب نیز باشیم. داخل بدنه دستگاه هم اسنپدراگون 845، چهار گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی جای گرفته است.

در حالی که پرچمدار بعدی ال جی قرار است طی هفته آتی به صورت رسمی رونمایی شود، گمان می رود که G7 ThinQ اواسط ماه مه از راه برسد اما تا پیش از ماه ژوئن در سراسر جهان در دسترس نباشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر