به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر و به نقل از گروه صنعتی پاکشو، پنجاه و هشتمین کنگره انجمن دندان پزشکی ایران(اکسیدا 58) و دومین کنگره منطقهای FDI در خاورمیانه اواخر فروردینماه سال جاری با حضور برند ایرانی «مریدنت» برگزار شد.
براساس این گزارش، در کنگره منطقه ای اف.دی.آی برندهای معتبر حوزه بهداشت دهان و دندان حضور داشتند و حضور یک برند ایرانی که قابلیت رقابت با رقبای خارجی را دارد، نشان از تلاش و کیفیت تولیدکننده ایرانی است.
دکتر کاوه نامور مدیر برند مریدنت، در خصوص حضور این نشان و محصول ایرانی در کنگره منطقهای FDI گفت: مصرف کنندگان داخلی با اطمینان یافتن نسبت به محصول ایرانی، آن را انتخاب و در سال حمایت از کالای ایرانی از آن مصرف میکنند. این اطمینان فقط با ارائه محصول با کیفیت و استاندارد ایجاد خواهد شد.
وی با توجه به اینکه «مریدنت» یک برند ایرانی و از سال 85 وارد بازار داخلی شده است، افزود: مریدنت؛ برندی است که از لحاظ کیفیت قابلیت رقابت با همتایان خارجی خود و از لحاظ قیمت قابل استفاده برای عامه مردم در داخل کشور است.
دکتر نامور اضافه کرد: این برند پس از ورود به بازار، رفته رفته جایگاه اصلی خود را یافته و هم اکنون در تلاش است که خود را به گروه هدف خاص یعنی دندان پزشکان معرفی کند که حضور فعال در پنجاه و هشتمین کنگره انجمن دندان پزشکی ایران (اکسیدا 58) و دومین کنگره منطقهای FDI در خاورمیانه در کنار رقبای خارجی و پرقدرت خود به این دلیل بوده است.
به گفته وی، در کنگره اف.دی.آی، برند مریدنت، محصولات مختلف خود را به حاضران که نزدیک به شش هزار دندان پزشک بودند، معرفی کرد.
نامور با اشاره به اینکه تمامی محصولات برند مریدنت توسط آزمایشگاههای تخصصی انجمن دندانپزشکی ایران مورد بررسی و تایید قرار گرفته، مجوز انجمن دندانپزشکی ایران و استاندارد بودن محصولات را مهر تاییدی بر کیفیت بالای این برند دانست که فضای لازم برای ورود محصولات به داروخانهها را مهیا کرده است.
همچنین مهدی صالحی کارشناس مسئول واحد تحقیق و توسعه گروه صنعتی پاکشو در خصوص محصولات مختلف مریدنت بیان کرد: نخستین محصولی که مریدنت با آن به بازار معرفی شد «خمیردندان با اثر طولانی مدت» بود که این محصول پس از طی مراحل آزمایشگاهی و بررسی کارکرد با محصولات برندهای مشابه و مطرح جهان در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است.
به گفته وی، پلیمر استفاده شده در محصول فوق موجب شده، مصرف کننده تا 12 ساعت، اثر آنتی باکتریال محصول را حس کند. چنین قابلیتهایی باعث شد که محصول در زمان کوتاه، سهم خوبی از بازار را از آن خود کند.
صالحی گفت: دومین محصول برند، خمیردندان سفیدکننده است. این محصول نیز از لحاظ فرمولاسیون با محصولات معتبر خارجی قابل مقایسه و رقابت است بطوریکه در ارزیابی تست های کارایی، کیفیت بالایی را از خود نشان داده است.
وی خمیر دندانهای ضد حساسیت، و کودک مریدنت، را محصولات موفق دیگر این برند ایرانی اعلام و خاطرنشان کرد: مریدنت، برندی است که از لحاظ کیفیت دچار نوسان نشده و با توجه به بحرانهای اقتصادی پیش آمده تلاش میکند، مواد اولیه محصولات را تغییر ندهد تا مخاطبان با اطمینان از محصولات استفاده کنند.
جالب است، بدانید در یکی از تحقیقات تست محصول، وقتی محصول مریدنت و محصول رقیب خارجی در تیوپ بی نام قرار گرفت، مصرف کننده از محصول مریدنت رضایت بیشتری داشت.
علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این برند ایرانی بهداشت دهان و دندان میتوانند به نشانی وبسایت مریدنت به آدرس http://www.merident.com و همچنین برای مطالعه مقالاتی در حوزه بهداشت دهان و دندان به آدرس http://www.merident.com/articles مراجعه کنند.