به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر و به نقل از بانک شهر، غلامحسین تابشفر با اشاره به برنامه های این بانک برای حضور در سیویکمین نمایشگاه بینالمللی کتاب پایتخت، گفت: در راستای عملیاتی کردن شعار «نوآوری در خدمت» همه ساله تلاش میشود تا یک نوآوری در پرداخت الکترونیک به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب تهران ارائه شود.
وی با بیان اینکه بانک شهر در طول 3 سال گذشته با به روزترین خدمات بانکی به اهالی کتاب و کتابخوانی خدمات رسانی کرده است، افزود: در اولین سال حضور در نمایشگاه کتاب تهران بحث بنکارت مجازی عملیاتی و در سال گذشته نیز برای نخستینبار از سرویس NFC رونمایی شد و در این دوره نیز بنکارتهای نمایشگاه کتاب تهران در کارت ملی هوشمند، با همکاری بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سازمان ثبت احوال عملیاتی شد.
تابشفر با تاکید بر نقش مهم بانک مرکزی در به ثمر رسیدن این طرح ها،ادامه داد: هدف اصلی از اجرای چنین طرحهایی در نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران که حجم زیاد بازدیدکنندگان و تعداد زیاد بنکارتها وجود دارد،، سهولت در خرید، خدمت به شهروندان و جلوگیری از تأخیر در ارائه خدمات بانکی به مردم است.
معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و فناوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به بنکارتهای ارائه شده در دورههای قبل نمایشگاه کتاب تهران ،افزود: در سالهای گذشته بین 250 تا 350 هزار بنکارت تا پایان نمایشگاه به چاپ رسیدکه پیشبینی میشود با توجه به استقبال گسترده اهالی کتاب از دریافت بن کارت به واسطه کارت ملی هوشمند، امسال تعداد کل بنکارتهای فیزیکی به نسبت سال قبل کاهش یابد.
وی تصریح کرد: در دو سال گذشته سعی شد علاوه بر شعب بانک شهر در سطح کشور، قسمتی از خدمات صدور بنکارت از طریق پیشخوانهای شهرنت ارائه شود که خوشبختانه با استقبال خوب شهروندان مواجه شد.