رنارد: حکیم زیچ آینده درخشان تری پیش رو دارد

رقیب جهانبخش امید اول سرمربی مراکش

اصلی ترین رقیب ستاره ایرانی آلکمار در راه تصاحب عنوان بهترین بازیکن فصل حالا امید اول سرمربی مراکش برای تجربه جام جهانی درخشان محسوب می شود.

به گزارش "ورزش سه"، سایت voetbalzone هلند امروز با انتشار خبری از سفر سرمربی فرانسوی مراکش به آمستردام و بررسی شرایط ستاره آژاکس از حکیم زیچ بازیساز شماره 10 این تیم به عنوان امید اصلی این مربی برای موفقیت در گروه دشوار جام جهانی 2018 روسیه نام برد.


در گزارش این سایت آمده است:« حکیم زیچ بازیساز مراکشی آژاکس در فصلی که با 13 پاس گل و 9 گل زده یکی از درخشان ترین مهره های تیمش بوده حالا امید اصلی هروه رنارد سرمربی فرانسوی مراکش در جام جهانی قلمداد می شود و باید تا کمتر از دو ماه دیگر به عنوان رهبر شیرهای اطلس مقابل تیم های ایران، پرتغال و اسپانیا به میدان برود».


این سایت در ادامه مصاحبه ای از قول رنارد روی خروجی خود قرار داد که این مربی فرانسوی با تمجید از شاگردش در آژاکس گفت:« قبلا هم گفتم و باز تاکید می کنم که آینده درخشان تری در انتظار حکیم زیچ است. او حالا با آژاکس گام به رقابت های اروپایی می گذارد و شک ندارم این موفقیت روی عملکرد او در جام جهانی نیز تاثیرگذار خواهد بود. زیچ در روسیه می تواند برای ما به مانند مهره ای تعیین کننده وارد زمین شود چون این خصوصیت را دارد مقابل سه تیم متفاوت در روسیه سه نمایش متفاوت ارائه بدهد».


حکیم زیچ در کنار علیرضا جهانبخش دو ستاره این فصل رقابت های آردیویسه قلمداد می شوند که برای کسب عنوان بهترین بازیکن فصل رقابت بسیار نفس‌گیری دارند. یکی آقای گل است و دیگر آقای پاس گل و از آن مهم تر تاثیرگذاری آنها در جنگ آلکمار و آژاکس برای کسب رتبه دوم و رسیدن به پلی آف لیگ قهرمانان اروپا کاملا به چشم می آید. دو بازیکنی که باید در جام جهانی روسیه نیز در اولین بازی گروه B به مصاف هم بروند تا جنگ شان به اوج خود برسد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان