به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته در جریان جشن قهرمانی پرسپولیس شرکت استیل آذین ایرانیان حضور پررنگی داشت؛ شرکتی که معمولا با حضور هدایتی حواشی خاص خود را نیز به همراه دارد و سوالاتی مبهم را به ذهن اذهان عمومی متبادر می سازد.
در همین خصوص بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال به "ورزش سه" می گوید: تبلیغات از سوی شرکتی که تحت قرارداد فدراسیون است، انجام می شود. اولویت اسپانسر لیگ است ولی می توانند محصول دیگری را هم جایگزین کنند.»
صادق درودگر رئیس کمیته بازاریابی سازمان لیگ در پاسخ به این سوال خبرنگار "ورزش سه" که آیا با حضور چنین شرکتی هایی و صرف درآمد آن برای فوتبال موافق هستید یا خیر، توضیح داد: «در سازمان لیگ مصوب کردیم که از سال آینده تبلیغات محیطی توسط خود سازمان لیگ و به صورت مستقل انجام شود. تجربه 17 ساله نشان داده که هیچ وقت این شرکت ها نمی توانند نیازهای ما را پاسخ بدهند.»
وی در خصوص اینکه با حضور این شرکت موافقت داشته با خیر، گفت: «من دخالتی در این موضوعات نداشتم ولی امسال مستقیما در کمیته بازاریابی سازمان لیگ در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد. باید هر کاری دیسیپلین و نظم خودش را داشته باشد و به سمت استانداردهای بین المللی حرکت کنیم.»