مهدی امیرآبادی در گفتگو با مهر:

تاثیر شوک به مراتب بیشتر از تاثیر شفر بود/ دلال‌ها خط می دهند!

پیشکسوت تیم فوتبال گفت: شفر با همفکری دلال‌ها نوعی مصاحبه و اظهار نظر می‌کند که باشگاه را تحت فشار بگذارد و قیمتش برای سال بعد بالا برود.

تاثیر شوک به مراتب بیشتر از تاثیر شفر بود/ دلال‌ها خط می دهند!

مهدی امیرآبادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پیروزی استقلال برابر سپاهان اظهار داشت: استرس زیاد در هفته پایانی باعث شد تا آبی پوشان نتوانند کیفیت همیشگی خود را ارائه داده و به خصوص در نیمه دوم تحت تاثیر فشار روانی و استرس نسبت به هفته های گذشته بازی ضعیف تری انجام دادند. این هم کاملا طبیعی بود. ذوب آهن هم تحت تاثیر همین فشار روانی و همین استرس نتوانست نتیجه‌ای بهتر از پیروزی یک بر صفر مقابل تیم ضعیف و سقوط کرده نفت به دست آورد.

وی افزود: در این بازی سه امتیاز برای استقلال مهم بود و شفر با تمهیداتی که در نیمه دوم اندیشید و با تعویض هایی که انجام داد به خوبی توانست بازی را اداره کرده و سه امتیاز را به دست آورد.

کاپیتان سابق آبی پوشان در خصوص تحولی که بعد از روی کار آمدن شفر در تیم ایجاد شد بیان کرد: هیچ کس منکر این نیست که شفر برای تیم زحمت کشیده و تاثیرات مثبتی هم داشته است. اما به عقیده من تاثیر شوک به مراتب بیشتر از تاثیر شفر بود. در آن مقطع به جز شفر هر مربی دیگری هم می‌آمد این شوک تغییرات کار خودش را می‌کرد و تیم را دچار تحول مثبت می‌کرد.

پیشکسوت آبی پوشان با اشاره به مصاحبه روز گذشته شفر بعد از بازی و اشاره تلویحی او به امکان جدایی‌اش از استقلال گفت: از آقای شفر گله دارم. او قصد دارد با انجام این مصاحبه‌ها باشگاه را تحت فشار بگذارد تا قیمت قرارداد فصل بعدش را بالا ببرد. این خط ها را دلال ها به شفر می‌دهند تا او را گران کنند و حق دلالی خودشان را بالا ببرند.

امیر آبادی گفت: شفر روی استقلال تاثیر مثبت گذاشت اما هیچ منتی سر استقلال ندارد. اتوبان شفر و استقلال دو طرفه بود. چون این آقا دو سه سالی بود که خانه نشین بود و عنقریب بود که کلا از چرخه مربیان منطقه خارج شود. اما استقلال بهترین بستر برای احیای او و دیده شدن دوباره بود. شفر اگر مدعی است پیشنهاداتی دارد و مدیر برنامه‌اش را مجاز به انجام مذاکره با مشتریان جدیدش کرده است، این پیشنهادات را مدیون استقلال است. هیچ تیمی مثل استقلال این امکان را برای شفر ایجاد نمی کرد که به این خوبی در منطقه دیده شود. اگر امروز خود شفر و حتی خانواده‌اش تا اینقدر در کانون توجه قرار گرفته‌اند، به خاطر نشستن روی نیمکت استقلال است.

مدافع پیشین آبی پوشان تصریح کرد: اگر شفر در این فصل عملکرد خوبی داشت و نتایج خوبی گرفت دلیل عمده‌اش تمرکز روی کارش و بالا بودن انگیزه‌اش برای احیا شدن بود. او الان احیا شده و قطعا بخشی از انگیزه‌اش به صورت طبیعی کم می‌شود. من امیدوارم فکر کردن به راه‌هایی که می‌تواند بر در آمدش اضافه کند باعث کم شدن تمرکزش نشود. هنوز کار او در این فصل هم با استقلال تمام نشده است. ما یک فینال خیلی مهم در حذفی داریم و در آسیا هم تازه کار اصلی آغاز شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر