ماهان شبکه ایرانیان

اپل احتمالا در سه ماهه فعلی تنها ۸ میلیون آیفون ۱۰ تولید می کند

وب سایت Fast Company در گزارشی مدعی شده که اپل  در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۸ و در واکنش به استقبال اندک از آیفون ۱۰ تنها ۸ میلیون دستگاه از آن را تولید خواهد کرد.

اپل احتمالا در سه ماهه فعلی تنها 8 میلیون آیفون 10 تولید می کند

وب سایت Fast Company در گزارشی مدعی شده که اپل  در سه ماهه دوم سال 2018 و در واکنش به استقبال اندک از آیفون 10 تنها 8 میلیون دستگاه از آن را تولید خواهد کرد.

8 میلیون دستگاه در مقایسه با 216.8 میلیون آیفونی که اپل در سال مالی 2017 و ده ها میلیون دستگاهی که در سه ماهه قبلی به فروش رسانده، بسیار ناچیز به نظر می رسد. علاوه بر این کارشناسان این سایت عقیده دارند که کمپانی کوپرتینویی حتی ممکن است موجودی تلنبار شده این موبایل 1000 دلاری را یک جا به فروش برساند.

تیم کوک مدیرعامل این شرکت چند ماه قبل مدعی شده بود که فروش آیفون 10 از پیش بینی ها فراتر رفته و پس از عرضه در ماه نوامبر به پرفروش ترین موبایل کوپرتینویی ها تبدیل شده اما برخی تحلیلگران از جمله «برنستاین تونی ساکوناگی» اخیراً از کاهش پیش بینی خود از فروش آیفون از  به 38.8 میلیون واحد خبر داده اند. گفتنی است که به صورت میانگین تحلیلگران وال استریت فروش 43 میلیون آیفون در این سه ماهه را پیش بینی کرده اند.پیش از این تامین کننده های متعددی از جمله سامسونگ از کم شدن سفارش های اپل برای قطعات اولیه موبایل آیفون X خبر داده بودند. گفته می شود این سفارش ها تا 50 درصد کاهش یافته اند که نشان می دهد مشکل بزرگ تر از آن چیزی است که به نظر می رسد. از آن زمان به بعد، موسسه های آماری و تحلیلی وال استریت دائماً از ناکامی های اپل خبر داده اند.

این مساله تنها به اپل محدود نمی شود و میزان فروش اسمارت فون در تمام بازار با روندی کند مواجه شده و حتی سامسونگ هم به عنوان تامین کننده پنل های اولد از کاهش تقاضا برای این قطعات خبر داده بود.

کاهش میزان عرضه آیفون تا 8 میلیون دستگاه برای اپل به عنوان سودآورترین برند موبایل و دومین تولیدکننده بزرگ این صنعت، می تواند نشانه ای از پیش بینی نادرست این کمپانی از تمایل کاربران به خرید این موبایل هزار دلاری تلقی شود.

تماشا کنید: تست مقاومت آیفون 10

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان