ماهان شبکه ایرانیان

ششمین جام سیدجلال؛ این بار با هانی

سیدجلال حسینی در حالی ششمین قهرمانی اش در لیگ برتر را جشن گرفت که این جام را هانی نوروزی بالای سر برد.

به گزارش "ورزش سه"، حسینی اولین قهرمانی در لیگ برتر را در لیگ ششم جشن گرفت. او در آن زمان پیراهن سایپا را بر تن داشت و کاپیتان تیم نیز علی دایی و کاپیتان دوم ابراهیم صادقی بودند، بنابراین سیدجلال در لیست نفرات اولیه نارنجی پوشان برای به دست گرفتن قهرمانی قرار نداشت.


چند فصل بعد، دور قهرمانی های سپاهان آغاز شد و حسینی نیز به عنوان بهترین مدافع فوتبال ایران، یکی از ستون های این تیم به شمار می رفت اما در آن سه قهرمانی نیز محرم نویدکیا کاپیتان اول و هادی عقیلی و... دیگر کاپیتان های طلایی پوشان بودند.


سیدجلال در حالی به 4 قهرمانی رسید که هیچگاه مرد اول تیم نبود و در آخرین فصول فوتبالی، وقتش رسیده بود که جام ها را با بازوبند کاپیتانی درو کند. پس به پرسپولیس بازگشت تا در دوران با شکوه برانکو، مرد اول خط دفاعی و کاپیتان بهترین پرسپولیس چند سال اخیر باشد. در لیگ شانزدهم با ثبت رکوردهای مختلف، جام قهرمانی را به بالای سر برد اما هواداران انتظار داشتند جامِ جدید فوتبال ایران را در دستان هانی نوروزی ببینند.


اما آن‌ها این فصل هم قهرمان شدند تا شمار جام های سیدجلال در لیگ برتر به عدد 6 برسد؛ اما روز جشن یازدهمین قهرمانی پرسپولیس و ششمین قهرمانی سیدجلال، هانی نوروزی به تهران آمد تا یکی از زیباترین قاب های تاریخ فوتبال ایران را رقم بزند و به جای پدر، جام را بالای سر ببرد.


سیدجلال با متانت خاصی همراه با هانی روی سکو رفت تا خالق یکی از زیباترین صحنه های لیگ ایران باشد و یادگار کاپیتان فقید سرخ ها و البته میلیون ها هوادار پرسپولیس را به آرزویشان برساند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان