بسته فرهنگی میزان؛

قصه‌های تابه‌تای دو در هاله‌ای از ابهام/نمایشگاه کتاب از دوازدهم اردیبهشت آغاز می شود+عکس

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، نهمین روز از اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷ با اخبار و حاشیه های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر رو به رو بود که از مهمترین آن ها می توان به "نشست خبری نمایشگاه کتاب تهران" و بیکاری اکرم محمدی اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، نهمین روز از اردیبهشت ماه سال 1397 با اخبار و حاشیه های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر رو به رو بود که از مهمترین آن ها می توان به "نشست خبری نمایشگاه کتاب تهران" و بیکاری اکرم محمدی اشاره کرد. 

افتتاح نمایشگاه کتاب تهران و بیکار شدن اکرم محمدی+عکس
با بیکاری وجودم را از من گرفتند/دلیل کنار گذاشته شدنم را نمی‌دانم

بازیگر سریال "پدر سالار" گفت: من تجربه بازی در پدر سالار و خانه سبز را داشته ام و به شدت دلتنگ بازیگری هستم. بعد از سالها فعالیت انگار بخشی از وجود بازیگر را با بیکاری از او می گیرند اما من همچنان اعتقاد دارم نباید به هر قیمتی کار کرد.

اکرم محمدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص فعالیت های خود در عرصه بازیگری طی سال 97 گفت: نه تنها در سال 97 بلکه از سال 92 به بعد هیچ پیشنهاد بازی به من نشده است. من دلیل این کنار گذاشته شدن را نمی دانم.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 


بازیگر مرد مورچه‌ای به فیلم آنجلینا جولی پیوست

"میشل پریفر" بازیگر مطرح سینمای هالیوود که این روزها فیلمبرداری فیلم "مرد مورچه‌ای 2" را پشت سر گذاشته به فیلم "مالیفیسنت 2" پیوست.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، "میشل پریفر" بازیگر مطرح سینمای هالیوود که این روزها فیلمبرداری فیلم "مرد مورچه‌ای 2" را پشت سر گذاشته به فیلم "مالیفیسنت 2" پیوست.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 

 سریال پدر
حضور مجری برنامه یادگاری در سریال رمضانی پدر/ضبط سریال بهرنگ توفیقى همزمان با ماه مبارک رمضان ادامه دارد

بازیگر سریال پدر گفت: سریال پدر از اول ماه مبارک رمضان روی آنتن می رود اما همزمان فیلمبرداری آن ادامه دارد. حامد عنقا گفته است بازی در اثر دیگری را قبول نکنم چون تا نیمه ماه مبارک رمضان فیلمبرداری ادامه خواهد داشت.

مسعود فروتن بازیگر و مجری تلویزیونی در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درباره سریال "پدر" گفت: وقتی بازی در سریال "پدر" به من پیشنهاد شد و فیلمنامه و نقش آن را مطالعه کردم فضای آن و نوع پرداختی که در داستان به کار برده شده بود را دوست داشتم و جذابیت آن در دلم نشست به همین خاطر بازی در این سریال را پذیرفتم.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 

بی اعتنایی تئاتر به آثار دفاع مقدس/همه چیز در دستان تهیه کنندگان و سالن‌ها+عکس///////////////////////////یکشنبه

بی اعتنایی تئاتر به آثار دفاع مقدس/همه چیز در دستان تهیه کنندگان و سالن‌ها

تئاتر در سال 96 شاهد عدم اهمیت سالن داران و تهیه کنندگان به آثار ارزشی و همچنین دفاع مقدس بود. به جز دو سالن حوزه هنری و تماشاخانه سرو سایر سالن‌ها به ندرت و شاید می‌توان گفت: اصلاً هیچ نمایشی در حوزه دین، دفاع مقدس و تاریخ معاصر انقلاب را روی صحنه نبردند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، ماه اردیبهشت دومین ماه از هر سال محسوب می شود اما این ماه برای اهالی تئاتر به نوعی سال نو تئاتر به حساب می آید.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.


برگزاری کنسرت محسن یگانه در بندرعباس/طنین قطعه ماه عسل در سالن شهید آوینی

کنسرت محسن یگانه روز دوشنبه 17 اردیبهشت ماه ساعت 19:00 در سالن شهید آوینی بندرعباس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، محسن یگانه خواننده موسیقی پاپ در کنسرت جدید خود در بندرعباس روی صحنه می رود.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 

افتتاح نمایشگاه کتاب تهران و بیکار شدن اکرم محمدی+عکس

افتتاح نمایشگاه بین‌المللی کتاب توسط رئیس جمهور/حضور 2050 ناشر داخلی در بزرگترین رویداد ادبی کشور

نشست خبری سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران امروز 9 اردیبهشت ماه با حضور محسن جوادی؛ معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار خواهد شد.

نشست خبری سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب آغاز شدبه گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، نشست خبری سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران امروز 9 اردیبهشت ماه با حضور محسن جوادی؛ معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار خواهد شد.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان