مراکز خرید تبریز ؛ لوکس ترین و زیباترین پاساژهای تبریز

مراکز خرید تبریز ؛ لوکس ترین و زیباترین پاساژهای تبریز یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ایران گردی,خرید,گردشگری,تفریح و سرگرمی تبریز یکی از زیباترین و توریستی ترین شهرهای ایران است که در بخش ش ...

تبریز یکی از زیباترین و توریستی ترین شهرهای ایران است که در بخش شمال غربی کشورمان قرار دارد. این شهر، جاذبه های تاریخی و توریستی فراوانی دارد که باعث جذب گردشگران بسیاری به تبریز شده است. مراکز خرید و بازارهای قدیمی زیادی در شهر تبریز وجود دارد که هرکدام امکانات ویژه ای را برای بازدیدکنندگان خود در نظر گرفته اند. اگر قصد سفر به تبریز را دارید، در ادامه ی این مطلب با ما همراه باشید تا با این مراکز خرید تبریز و پاساژهای تبریز برای خرید در تبریز و ویژگی های هریک از آن ها آشنا شوید.

معرفی مراکز خرید تبریز

مجتمع لاله پارک

مجتمع تفریحی-تجاری لاله پارک از نمونه مراکز خرید تبریز و یا پاساژهای تبریز برای خرید در تبریز یکی از ممتازترین و بزرگ ترین طرح های تجاری-تفریحی ایران می باشد که با سرمایه گذاری شخصی با نام علی پولاد در شهر بزرگ تبریز ساخته شد. فاز اول این مجموعه که در سال 1391 افتتاح شد، حدود 42 هزار متر مربع زیربنا داشته و دارای 2 بخش می باشد.بخش اول آن مربوط به مرکز تجاری و تفریحی آن است که 21 هزار متر مربع از مساحت را شامل می شود. تعداد 120 فروشگاه در 6 طبقه ی این مرکز قرار دارند. انواع پوشاک، لوازم صوتی و تصویری،  گالری های هنری و ... در این قسمت دیده می شود. همچنین شما می توانید نمایندگی معروف ترین برندهای ترک را نیز در فروشگاه های این مرکز پیدا کنید. علاوه بر این ها مواردی چون شهربازی، سینما، هایپرمارکت، فودکورت و ... نیز برای بازدیدکنندگان از این مرکز تجاری در نظر گرفته شده است. پارکینگ مجموعه ی لاله پارک از نمونه مراکز خرید تبریز و یا پاساژهای تبریز برای خرید در تبریز نیز دارای 3 طبقه بوده و ظرفیت پارک 1500 خودرو را دارد.بخش دوم مجموعه ی لاله پارک، مربوط به هتل کایا است. هتل 5 ستاره ی کایا لاله پارک دهمین شعبه از هتل کایای ترکیه است که جزو بزرگ ترین و لوکس ترین هتل های تبریز نیز محسوب می گردد.مجتمع تفریحی-تجاری لاله پارک در میدان شهید فهمیده ی تبریز و در بزرگراه پاسداران به سمت تهران قرار دارد.مجتمع لاله پارک

مجموعه ی لاله پارک

مرکز خرید جواهر

این مرکز از نمونه مراکز خرید تبریز و یا پاساژهای تبریز برای خرید در تبریز، اولین مرکز خرید ایران است که به صورت یک پل بر روی دو بلوار استاد شهریار و 29 بهمن و رودخانه ی میدان چای ساخته شده است. این مرکز دارای 60 فروشگاه است که بازدیدکنندگان می توانند انواع کالاهای مورد نیاز خود را از آن جا تهیه نمایند. علاوه بر این ها امکانات دیگری چون رستوران، فست فود، کافی شاپ، محل بازی و سرگرمی کودکان، فرهنگسرا، هایپرمارکت، شهربازی و ... نیز در این مجموعه دیده می شود.مرکز خرید جواهر در آدرس خیابان امام خمینی، بلوار 29 بهمن، روبروی درب اصلی دانشگاه تبریز  قرار داشته و همه روزه از ساعت 10 صبح تا 9 شب اماده ی پذیرایی از بازدیدکنندگان و خریداران می باشد.

مرکز خرید جواهر

مجتمع تجاری پردیس

مجتمع پردیس یکی از مراکز مدرن و شیک تبریز است که در طراحی آن سعی شده تا معماری روز دنیا با نمای سنتی و بافت تاریخی تبریز ترکیب شود. همین معماری ترکیبی یکی از ویژگی های منحصر بفرد مجتمع پردیس بشمار می آید.این مجتمع با 2500 مترمربع وسعت در 3 طبقه ساخته شده و 165 واحد تجاری در آن مشغول فعالیت هستند. اغلب فروشگاه های این مجتمع به عرضه ی پوشاک می پردازند. شما می توانند برندهای مختلف پوشاک از نمونه مراکز خرید تبریز و یا پاساژهای تبریز برای خرید در تبریز را در این مجتمع پیدا کنید.

مجتمع تجاری پردیس

پاساژ پردیس تبریز

برج بلور

یکی از زیباترین برج های کشور، برج 25 طبقه ای بلور می باشد که در شهر تبریز قرار دارد. این برج بلندترین ساختمان آبرسان تبریز است که ساخت آن از سال 1380 آغاز و در سال 1390 به پایان رسید. 3 طبقه از این برج به مرکز خرید بلور اختصاص دارد که در آن انواع کالاهای مد روز با قیمت هایی مناسب به فروش می رسد.یک طبقه از این برج 25 طبقه ای نیز به فودکورت اختصاص داده شده و رستوران گردانی نیز در طبقه ی بیست و پنجم آن قرار دارد. علاوه بر این ها، برج بلور از نمونه مراکز خرید تبریز و یا پاساژهای تبریز برای خرید در تبریز شامل چهار سالن همایش و پذیرایی، 112 واحد اداری و 59 واحد انباری و یک پارکینگ 3 طبقه نیز می باشد.برج بلور تبریز در آبرسان، فلکه دانشگاه قرار داشته و همه روزه از ساعت 10 صبح تا 11 شب آماده ی پذیرایی از بازدیدکنندگان و خریداران است.

برج بلور

پیاده راه تجاری تربیت

خیابان تربیت، یکی از خیابان های قدیمی و مشهور تبریز است که در سال 1308 ساخته شد. در آن زمان محمدعلی خان تربیت شهردار تبریز بود، از این رو این خیابان با اسم وی نامگذاری شد.خیابان تربیت شاخه ای از جاده ی معروف ابریشم می باشد، از این از شهرت زیادی برخوردار است. پیاده روی این خیابان، به صورت سنگ فرش طراحی شده و در آن مجسمه هایی از پیشه های مختلف در تبریز، قرار داده شده است. در این جا مغازه ها و فروشگاه هایی مشاهده می شود که به فروش انواع لباس، کیف و کفش و ... می پردازند.

پیاده راه تجاری تربیت

پیاده راه شهریار

یکی از پیاده راه های تبریز که در خیابان ولی عصر (عج) واقع شده، پیاده راه شهریار می باشد. این پیاده راه سنگ فرش شده و با چراغ ها، صندلی ها، آب نماها و ماکت هایی زینت داده شده است. در این جا می توانید انواع نمایندگی های داخلی و خارجی پوشاک را پیدا کنید.پیاده راه شهریار

مرکز خرید ستاره باران

مجاری تجاری-اداری ستاره باراناز نمونه مراکز خرید تبریز و یا پاساژهای تبریز برای خرید در تبریز ، یکی از مراکز شیک و مدرن تبریز می باشد که در غرب این شهر واقع شده است. این مرکز دارای 3 طبقه تجاری و  8 طبقه اداری بوده و یک پارکینگ دو طبقه نیز دارد. علاوه بر آن طبقه فودکورت، طبقه مادر و کودک، شهربازی سرپوشیده، رستوران و کافه نیز از دیگر امکانات این مرکز می باشد.مرکز خرید ستاره باران در چهارراه نصف راه ، بلوار 22 بهمن قرار داشته و همه روزه از ساعت 10 صبح تا 11 شب آماده ی خدمت رسانی به بازدیدکنندگانش می باشد.

مرکز خرید ستاره باران

مرکز خرید برج شهر

یکی از مدرن ترین و لوکس ترین پاساژهای تبریز تبریز از نمونه مراکز خرید تبریز و یا نمونه عالی از پاساژهای تبریز برای خرید در تبریز، مرکز خرید برج شهر می باشد که در سال 1388 افتتاح شد. طراحی و معماری این برج به صورتی متفاوت انجام شده است و در بین تبریزی ها نیز شهرت بسیاری دارد. این ساختمان به صورت مارپیچ و شیبدار ساخته شده، به طوری که اگر شما شروع به قدم زدن در این ساختمان بکنید، به مرور به طبقه های بالاتر آن هدایت می شوید.برج شهر در بلوار 29 بهمن تبریز قرار داشته و همه روزه به جز جمعه ها، از ساعت 8 صبح تا 12 شب آماده ی خدمت رسانی به بازدیدکنندگان می باشد. روزهای جمعه از ساعت 12 ظهر تا 8 شب می توانید از این مرکز بازدید نمایید. برج شهر روزهای یکشنبه، سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه به صورت شبانه روزی باز می باشد.

برج شهر در تبریز

مرکز خرید برج شهر

مجتمع تجاری تفریحی رویال

مجموعه ی رویال یک سازه ی 5 طبقه ایست که در بخش جنوب شرقی میدان جهاد تبریز ساخته شده است. این مرکز خرید بسیار شیک و مدرن بوده و در آن انواع فروشگاه های لباس، کیف و کفش، کادویی و ... دیده می شود. شهربازی سرپوشیده، فودکورت، سالن بولینگ و پارکینگ طبقاتی با ظرفیت 1500 خودرو، از جمله امکانات دیگر این مرکز می باشند.مجتمع تجاری تفریحی رویال از نمونه مراکز خرید تبریز و یا پاساژهای تبریز برای خرید در تبریز همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب آماده ی خدمترسانی به بازدیدکنندگان و مشتریان می باشد.

مجتمع تجاری تفریحی رویال

مرکز خرید اطلس

اطلس یکی از مدرن ترین و جذاب ترین مجتمع های تجاری کشور است که در یکی از بهترین مناطق تبریز واقع شده است. این مرکز در 18 طبقه ساخته شده  که 9 طبقه ی آن تجاری، 5 طبقه اداری و 4 طبقه ی باقیمانده ی آن پارکینگ است.بخش تجاری مرکز خرید اطلس دارای 160 فروشگاه می باشد که به فروش انواع پوشاک، زیورآلات، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و... مشغولند. علاوه بر این ها رستوران، فودکورت، هایپرمارکت، کافی شاپ، شهربازی سرپوشیده و سالن مراسم نیز در این مرکز وجود دارد.مجموعه ی اطلس در آدرس ولیعصر، خیابان همافر غربی، میدان اطلس قرار داشته و  همه روزه از ساعت 10 صبح تا 11 شب آماده ی خدمترسانی به بازدیدکنندگان و مشتریانش می باشد.

مرکز خرید اطلس

مرکز تجاری اطلس تبریز

مرکز خرید میلاد نور ولیعصر

میلادنور یک مجتمع زیرزمینی است که در طبقه زیرین فلکه بزرگ ولیعصر قرار دارد. این مجتمع دارای یک طبقه تجاری و دو طبقه ی پارکینگ با ظرفیت 350 می باشد.در طبقه ی تجاری این مرکز نیز 78 فروشگاه مشغول فعالیت بوده و به عرضه ی انواع لباس، کیف و کفش، لوازم ورزشی، طلا و جواهرات، لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری و ... می پردازند. رستوان و کافی شاپ نیز از دیگر امکانات این مرکز خرید می باشند.مرکز خرید میلاد نور در کوی ولیعصر، فلکه بزرگ، مرکز تجاری میلاد نور ولیعصر قرار دارد.

مرکز خرید میلاد نور

میلاد نور ولیعصر

مرکز خرید رشدیه

رشدیه، ساختمانی مدرن است که به صورت یک هرم شیشه ای طراحی شده و در یکی از بهترین مناطق شهر تبریز بنا شده است. در این ساختمان 3 طبقه 250 واحد تجاری مشغول فعالیت هستند. شما می توانید انواع پوشاک، محصولات آرایشی و بهداشتی، زیورآلات و بدلیجات و ... را در فروشگاه های این مرکز پیدا کنید. لباس های مجلسی بانوان در این مرکز از بروزترین ژورنال ها و معروف ترین برندهای ترک عرضه می شوند و بهترین انتخاب برای خریدی مطمئن و آسوده هستند. رستوران، کافی شاپ و پارکینگ با ظرفیت 400 اتومبیل از دیگر امکانات مرکز خرید رشدیه هستند.این مرکز در  شهرک رشدیه، میدان شهید فهمیده واقع شده و همه روزه صبح  ها از ساعت 10:30 تا 2:30  و عصرها از ساعت 4:30 تا 10:30 شب آماده ی پذیرایی از بازدیدکنندگان می باشد.

مرکز خرید رشدیه

مرکز خرید والمان

یکی از بزرگ ترین مراکز خرید تبریز، مرکز خرید والمان است که در خیابان والمان این شهر واقع شده است. این مرکز طولانی ترین مرکز خرید تبریز است که به صورت زیرزمینی ساخته شده و طراحی آن با پیشرفته ترین اصول معماری دنیا انجام شده است.این بازار زیرزمینی دارای 400 واحد تجاری می باشد و خیابان های محدوده ی شهناز را به طور کامل در در برگرفته است. از جمله امکانات این مرکز می توان به هایپرمارکت، رستوران، کافی شاپ، کافی نت، کتاب فروشی، پارکینگ  با ظرفیت 300 خودرو و ... اشاره کرد.

مرکز خرید والمان

بازار تاریخی تبریز

بازار تاریخی تبریز یکی از قدیمی ترین بازارهای ایران بوده و جزو بزرگ ترین بازارهای سرپوشیده جهان  محسوب می گردد. تاریخ ساخت این بازار کاملا مشخص نیست، اما بازسازی آن به سه قرن پیش و سال 1193 بر می گردد که توسط حاکم وقت آن زمان انجام شده است.بازارچه ها، دالان ها، سراها و کاروانسراهای بسیاری در این بازار دیده می شوند که تماشای آن ها می تواند جاذبه ی بسیاری برای شما داشته باشد. 5500 باب مغازه نیز در این بازار وجود دارد که به فروش انواع کالاهای مورد نیاز می پردازند. علاوه بر آن 35 باب سرا، 25 باب تیمچه،  11 دالان، 20 راسته، 5 حمام، 12 مدرسه، 9 مدرسه مذهبی و دینی، 1مسجد جامع و 19 مسجد زیبای دیگر نیز در این بازار دیده شده و 40 صنف مختلف در این جا مشغول فعالیت هستند.راسته ی بازارها نیز شامل بازار جدید، بازار قدیم، بازار کفاشان، بازار صفی، بازار جمعه مسجد، قیزبستی بازار، بازار کلاهدوزان، بازار صادقیه، بازار یمنی دوز، سراجان، پنبه چی بازار، بازار رنگی خیابان، بازار ابوالحسن، بازار کره نی خانا، شیشه گر خانه، بازار دوه چی، بازار بیگلربیگی، و بازار دلاله زن می باشد.این بازار قدیمی با طولی معادل یک کیلومتر یکی از بزرگ ترین مجموعه های به هم پیوسته و مسقف دنیاست که در سال 1389  در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید. شما می توانید علاوه بر خرید در این جا به گشت و گذار پرداخته و زیبایی های معماری و تاریخی این بازار را تماشاکنید و لذت ببرید.بازار تاریخی تبریز

بازار هزارساله ی تبریز

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان