ماهان شبکه ایرانیان

فرماندار لاهیجان:

بزرگداشت شهدا باعث تداوم انقلاب اسلامی است

فرماندار لاهیجان نامگذاری ۲۲ اسفند به نام روز بزرگداشت شهدا را نشان از تلاش برای اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده های شهدا دانست.

سید محمد احمدی در گفت‌وگو با ایسنا، با گرامیداشت روز بزرگداشت شهدا، شهادت را جانثاری در راه ارزش‌ها دانست و اظهار کرد: نام و یاد پرافتخار شهیدان تا ابد بر صفحه سپید روزگار و در تاریخ اندیشه‌ها با عزت و عظمت ابدی و سرمدی خواهد ماند.

فرماندار شهرستان لاهیجان با بیان اینکه زنده نگه‌داشتن یاد و راه شهدای انقلاب وظیفه اصلی مردم و مسئولین است، افزود: بزرگداشت شهدا و تجلیل از مقام شامخ آنها در حقیقت بزرگداشت ایمان، عشق، حماسه، شجاعت و کرامت انسانی و باعث تداوم انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه خانواده‌های معظم شهدا درس صبر و وفاداری را به بهترین وجه تفسیر کردند، گفت: ملت ایران باید به وجود چنین مردانی در دامان خود ببالد و قدرشناس آنان و خانواده‌های صبورشان باشد، چرا که آسایش، آرامش، عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی به برکت خون شهدا، جانفشانی ایثارگران و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری است.

این مقام مسئول نامگذاری 22 اسفند به نام روز بزرگداشت شهدا را نشان از تلاش برای اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده های شهدا دانست و تصریح کرد: اهتمام خاص دولت تدبیر و امید به جامعه عزیز شاهد و ایثارگر در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، وظیفه و رسالت کارگزاران این دولت را سنگین تر نموده است.

احمدی با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان گرانمایه خصوصا شهدای گمنام شهرستان لاهیجان، خاطرنشان کرد: انتظار از کلیه عزیزانی که توفیق خدمتگزاری به خانواده های معزز شاهد و ایثارگر را دارند، این است که با جدیت و پشتکار، فرصت خدمتگزاری را مغتنم شمرده و از هیچ گونه تلاشی در راستای ادای دین به جامعه ایثارگر، عزت و رفاه این عزیزان فروگذار ننمایند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان