سنگین ترین لباس هایی که بازیگران بالیوود در فیلم ها پوشیده اند

در سینمای هندوستان وزن سنگین نه تنها در زیبایی و تناسب اندام بلکه در سبک لباس ها نیز اهمیت زیادی دارد. در سینمای بالیوود زنان قهرمان زیادی در لباس های زیبا و رنگارنگ هندی به نمایش گذاشته شده اند. یکی از سختی هایی که فقط بازیگران بالیوود در صنعت فیلم دارند پوشیدن لباس های زیبایی است که وزن آن ها تا ۳۰ کیلوگرم هم می رسد.

سنگین ترین لباس هایی که بازیگران بالیوود در فیلم ها پوشیده اند

در سینمای هندوستان وزن سنگین نه تنها در زیبایی و تناسب اندام بلکه در سبک لباس ها نیز اهمیت زیادی دارد. در سینمای بالیوود زنان قهرمان زیادی در لباس های زیبا و رنگارنگ هندی به نمایش گذاشته شده اند. یکی از سختی هایی که فقط بازیگران بالیوود در صنعت فیلم دارند پوشیدن لباس های زیبایی است که وزن آن ها تا 30 کیلوگرم هم می رسد.

در قرن 21 بازیگران هندی زیادی را در فیلم ها می بینیم که با اعتماد به نفس کامل لباس های زیبا و سنگینی به تن کرده اند.

به عنوان مثال می توان به مدوری دیکشیت در فیلم “دوداس” و آیشواریا رای در فیلم جودا اکبر اشاره کرد.

و یا دیپیکا در فیلم باجیرومستانی و آنوشکا در فیلم “هی دل هی مشکل”

دیپیکا در لباس رام لیلا در میان  100 نفر تاثیرگذارترین زن های دنیا در مجله تایمز قرار گرفت.

لباس زیبای دیپیکا در فیلم “پدماوتی” توسط طراحانی به نام های Rimple و Harpreet Narula طراحی شده بود. و اما با وجود این که وزن لباس او در این فیلم که به عنوان ملکه پدماوتی به تن کرده بود حدود 35 کیلوگرم بود هیچ شکایتی بابت این مشکل نکرد.

لیست بازیگرانی که در سینمای بالیوود سنگین ترین لباس ها را پوشیده اند:

 

آنوشکا شرما

سنگین ترین لباس های بازیگران بالیوود

اگر فیلم بمبئی مخملی را دیده باشید حتما لباس زیبای سبز زمردی شخصیت رزی را به یاد دارید. این لباس که توسط نیهاریکا باسین خان طراحی شده بود 35 کیلوگرم وزن داشت. به همین دلیل است که اجرای این بازیگر در ذهن تماشاچی ها تاثیر عمیقی گذاشت. او در قسمتی از فیلم “هی دل هی مشکل” نیز یک لباس 20 کیلویی که توسط مانیش مالهوترا طراحی شده بود تن کرد. او در قسمتی از اجرای رقص این فیلم مجبور بود با همین لباس سنگین وزن از پله ها پایین بپرد. شرط می بندم تا به حال نمی دانستید بازیگران بالیوود چه سختی هایی را متحمل می شوند.

دیپیکا پادوکونه

سنگین ترین لباس های بازیگران بالیوود

دیپیکا پادوکونه

سنگین ترین لباس های بازیگران بالیوود

لباس زیبای دیپیکا در فیلم رام لیلا 30 کیلوگرم وزن داشت که توسط آنجو مودی طراحی شده بود. او در چندین فیلم دیگر نیز با لباس های سنگین ایفای نقش کرده است از جمله فیلم باجیرو مستانی که در این فیلم نقش یک جنگجو را داشت و لباس رزمی او حدود 20 کیلوگرم وزن داشت. او چگونه می توانید با وجود تحمل این وزن اجرایی طبیعی داشته باشد.

مدوری دیکشیت

سنگین ترین لباس های بازیگران بالیوود

مدوری که زیباترین چهره در سینمای هندوستان شناخته شده است با مهارت خود در بازیگری و رقص هواداران بین المللی زیادی دارد. بله نقش مدوری در فیلم دوداس فراموش نشدنی است. او در تراژدی رمانتیک دوداس اجرای رقصی با لباس 30 کیلویی داشت. حرکات رقص با چنین لباس سنگینی کار هر کسی نمی تواند باشد.

آیشواریا رای

سنگین ترین لباس های بازیگران بالیوود

نزدیک به 200 هنرمند به مدت 600 روز در ساخت لباس آیشواریا در فیلم جودا اکبر که از چندین کیلو طلا و سن گهای قیمتی ساخته شده است نقش داشته اند.

سری دیوی

سنگین ترین لباس های بازیگران بالیوود

سری دیوی از بازیگران قدیمی و بسیار معروف بالیوود است که کمتر کسی ممکن است او را نشناسد. لباس او در فیلم “پولی” که توسط مانیش مالهوترا طراحی شده بود 20 کیلوگرم وزن داشت. او به علاوه در قسمتی از فیلم دیگری به نام ” Roop Ki Rani Choron Ka Raja” نیز لباسی به وزن 25 کیلوگرم به تن داشت.

کارینا کاپور

لباس کارینا کاپور در فیلم “کی کا” 32 کیلوگرم وزن داشت

کارینا کاپور در بخشی از اجرای رقصش در فیلم “کی کا” لباس 32 کیلویی به تن داشت که توسط مانیش مالهوترا طراحی شده بود.

علاوه بر بازیگران زن بازیگران مرد هندی نیز در فیلم های بالیوود لباس های سنگینی به تن کرده اند. به عنوان مثال آمیتا باچان، ویوک اوبروی و…

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر